poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Crazy Cat

Hello :) Jak zdążyliście zauważyć, cały czas pojawiają się nowe rzeczy na moim blogu, ostatnio udało mi się stworzyć zakładki, myślę również nad zmianą szaty i ustawienia inaczej wpisów. W poprzednich postach pisałam, że chcę stworzyć innego bloga, w którym będę pisała o diecie (pescowegetarianizm), a także o życiu w Londynie, atrakcjach oraz o moim handmadzie, któremu poświęcam dużo czasu. Zobaczymy jak się to wszystko ułoży, jak na razie kilka zakładek jest pustych, ale powoli będzie się to zmieniać i na pewno wspomnę o tym w najbliższych postach :)

Z kolejnym nowym postem, pojawia się również i stylizacja, a będzie nim dzisiaj casualowy look, wszystko czarne, czyli tak jak lubię oraz koszule w kratę, których mam mnóstwo w szafie i je uwielbiam, a także mój niegrzeczny kociak, który chowa się w mojej kieszonce :) 




Koszula (Shirt) - H&M
Top - Sinsay
Legginsy - Decathlon
Buty (Shoes) - Primark


47 komentarzy:

  1. Chcę taką koszulkę :D Jest genialna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobne można znaleźć online. Tą którą ja mam ciężko było zdobyć, bardzo szybko się sprzedały, ale udało mi się natrafić :)

      Usuń
  2. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie wyglądasz!! Śliczna buziaa :)) Czarny to również mój ulubiony kolor!! Jesteś taka urocza że z przyjemnością zacznęcię obserwować!!
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz :) Nie wiec co napisać, to bardzo miłe :)
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Masz przepiękny kolor włosów :) jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko ok, tylko jeśli miałbym Ci doradzić, to załóż czasem coś kolorowego (-:

    Bardzo pozytywnie zakręcona dziewczyna taka jak Ty + rzeczy w innym kolorze niż czarny = idealny zestaw (-:

    Oczywiście nie mogę Ci mówić jak się ubierać, jednak bardziej kolorowe rzeczy lepiej wypływają na nasze dobre samopoczucie moim zdaniem i nie są jednolite (-:

    Chodzi o to, żeby rozjaśnić rzeczywistość (-:

    Czarny jest elegancki, ale nie do noszenia na codzień - tak mi się wydaje.

    Jesteś bardzo fajną dziewczyną, a kolorowe rzeczy jeszcze bardziej przekonają Cię o tym i dodadzą pewności siebie - jestem tego pewien (-:

    Taka moja rada (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dzięki za radę ;)
      Wszyscy mi to mówią :D Lubię czarny kolor, ale czasami kupuje kolorowe ubrania, ale zwykle bardzo rzadko je noszę, bo zawsze szkoda mi, tego że szybko się zniszczą.

      Usuń
    2. To jest jakiś argument, że szybko się niszczą - jednak nie zawsze tak jest (-:


      Ola też kiedyś ubierała się tylko na czarno. Jak zmieniła styl - odrazu inna osoba, jakby odżyła (-:

      Oczywiście każdy nosi to co lubi i fajnie - przez to opracowuje swój indywidualny ( trudne słowo, hehe ) styl (-:

      Myślę, że to jest dobre (-:

      Usuń
  6. ta kocia bluzeczka jest super ( tak tak bardzo lubię koty) bardzo podoba mi się takie zestawienie w stylu lat 90 tych - świetnie uchwyciłaś klimat :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietla stylizacja, taka casuoalowa, jednakze najbardziej moja uwage przyciagaja twoje wlosy- sa wprost obledne! ten kolor, ah

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/08/street-style-ala-in-london.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy wyszły przez przypadek ;) nałożyłam kolor różowy, zmywalny, a na zdjęciach wyszedł taki oto odcień ;)

      Usuń
  8. Fajnie, że rozwijasz bloga! Fajnie wyglądasz no i ten tatuaż!
    https://aleksandra-wziatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam pełno koszul w kratkę w szafie i nie wiem co z nimi zrobić 😜 Ostatnio w ogóle ich nie używam 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  10. Super look! Niby prosty, a wygląda świetnie. Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super outfit! I tonie są takie puste słowa, naprawdę mi się podoba!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/3-to-nie-weekend-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz w takiej stylizacji, trzymam kciuki za nowe projekty :D
    Oby się powiodły <3.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się cała stylizacja! :) Jest taka w Twoim stylu, ładnie :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby zwyczajny ale ma coś w sobie ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw :)
    Genialny top!
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna Stylizacja <3
    Obserwujemy? Ja już cię obserwuję :D
    http://paznookciowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. masz cudowne włosy :)

    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem zwolenniczką leginsów, ale bluzka już mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi! Great post!
    Will you agree to follow for follow ? I follow you :)
    http://serendipia-aazul.blogspot.com.es/

    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie stylizacje. A dodatkowo twoje włosy fajnie kontrastują :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w dokonywaniu kolejnych zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam stylizacje tego typu! Czerń i przełamanie to jednym kolorkie :) Luźna, elegancka i kobieca - nic dodać, nic ująć ♥ I ten koteł świetny!
    Zmiany są dobre a zwłaszcza te, na które jesteśmy gotowi i na które mamy wpływ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się cała stylizacja! :) Jest taka w Twoim stylu, ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna bluzka z świetnym kotem :D
    https://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)