wtorek, 25 lipca 2017

Karl's daughter

Hej ;) Niedawno wróciłam z Polski, musiałam trochę odpocząć, zaszyć się w moich ukochanych 4 ścianach i pozałatwiać wszystkie zaległe sprawy. Ostatnio w Polsce byłam w marcu, tak więc miałam masę spraw do ogarnięcia, udało się wszystko co zaplanowałam, tak więc wyjazd uważam za udany. Podczas pobytu udało mi się zrobić zdjęcia do mojego setu, który często ubieram tu w Londynie. Nie zmieniłam stylu ubierania się, ale teraz mogę tak naprawdę wyrazić siebie, tutaj moda jest bardziej odważna, każdy ubiera się inaczej, ma własny styl i jest naprawdę różnorodnie i kolorowo. W Polsce, a tym bardziej w małych miejscowościach to nie przejdzie, ale w sumie, nie zamierzam się tym przejmować i podporządkowywać każdemu, w końcu chodzi mi o wyrażenie siebie, chcę czuć się sobą. Chodzi mi również o akceptacje siebie, swojego ciała, tutaj nikt się nie przejmuje, że ma 10 kg mniej lub więcej, czy ma się cellulit, pryszcze, rozstępy, krzywy nos czy zęby, każdy jest inny i nie to jest w życiu ważne, żeby komuś "dopiec", każdy jest piękny na swój sposób, a dodatkowo podkreśla to swoim stylem.

Ostatnio przyszła moda na klapki z futerkiem, w Londynie jest tego "wysyp", od koloru do wyboru, różne wzory, kształty, niektóre mają tyle futra, że nie wiem czy nie przyczepił się do nich jakiś zwierzak, osobiście bardzo nie w moim stylu, jak dla mnie mega ohydne, ale ludzie je noszą i nic komuś do tego, każdy ma inny gust i nikt tutaj nie robi o to dramatu, w Polsce natomiast, nie widziałam nikogo w takim obuwiu, nawet nad morzem hmm, a raczej jakby się ktoś pojawił to od razu zostanie gwiazdą facebooka, bo ktoś musi zrobić sobie żarty lol.

Wracając jednak do mojego dzisiejszego seta, jest on bardziej stonowany, causalowy, zwykle tak chodzę ubrana do pracy, na zakupy, do kina czy na spacer. Wygodnie i praktycznie, gdy zrobi się wieczorem chłodniej, mogę śmiało zarzucić koszulę na siebie i gotowe.




Top - Sinsay
Szorty - Sinsay
Koszula - Tally Weijl
Trampki - Deichmann


52 komentarze:

  1. Ta moda na te klapki też wydaję mi się dziwna i nie jest dla mnie, ale na pewno są mega wygodne :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. what a fantastic post :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. What is amazing in my post? Tell me?
      Thank you anyway

      Usuń
  3. Podoba mi się to w jaki sposób użyłaś koszuli i buty też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę się zmieniłaś, fajny tatuaż i kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby na lepsze :). Dziękuje, a kolorek tymczasowy, był różowy, ale na zdjęciach wyszedł rudawy ;)

      Usuń
  5. Te klapki z futerkiem mi się nie podobają. Ładna stylizacja! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna koszulka ^^ Fajnie wszystko ze sobą połączyłaś :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ladnie wygladasz:)
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozytywne zdjęcia, z uśmiechem, aż miło się ogląda :)
    W sierpniu również czeka mnie podróż do Polski, ostatnio na początku stycznia tam byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) chcę trochę ożywić bloga, może uśmiechem się to udało :D
      W styczniu woow długo, ja byłam od stycznia już z 3/4 razy.

      Usuń
  9. Wyglądasz świetnie! ;)
    Zapraszam do mnie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze, żebyś Ty się dobrze czuła w swoim ubiorze, a resztą się nie przejmować co gadają - przecież nie ukradłaś (-:

    Taki przykład: ja niedawno kupiłem nowy samochód i wiem, że niektórzy ludzie będą gadać różne rzeczy ( szczególnie w Puszczykowie, gdzie wszyscy się znają) z zazdrości, jednak nie przejmuję się tym, bo szkoda czasu.

    Zawsze mówię, że jak ktoś uczciwe pracuję i zarabia, to ma prawo czasami zrobić sobie przyjemność i nikomu innemu nic do tego (-:

    Ja mu nie liczę, więc niech on też mi nie gada.

    A zazdrościć zawsze będą, więc chyba trzeba się do tego przyzwyczaić...


    Na koniec powiem Ci: jak zawsze wyglądasz super, kusząco i seksownie (-:

    Bardzo podoba mi się Twój indywidualny styl (-:

    Idealne ciałko (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie :) to miłe i masz racje.

      Jeśli chodzi o przejmowanie się innymi...to mi raczej to nie grozi, inaczej nie byłoby mnie tutaj teraz gdzie jestem :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  11. hi dear, i'm following your wonderful blog....can you follow mine? <3 <3 Thanks :)
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. So what does mean? You following me so I have to following you?? I cant see meaning....sorry

      Usuń
  12. Śliczna uroda. No i tatuaże mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W Ameryce też tak jest, że moda jest o wiele odważniejsza i nikt się nie przejmuje tym, że idziesz na spacer w rozciągniętym dresie albo zupełnie nie pasującymi do siebie dodatkami. To twoje życie i twój wygląd. Mam nadzieję, że to kiedyś dojdzie w końcu do Polski :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie obawiam się, że nie. Mentalność ludzi w Polsce jest taka dziwna, że nie jestem w stanie tego ogarnąć :/

      Usuń
  14. Klapki z futerkiem? Wyglądają ciekawie, choć tak jak mówisz w Polsce rzadko spotykane.
    Fajne, optymistyczne zdjęcia :)
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, cieżko to w Polsce zauważyć.

      Usuń
  15. Zajebisty tatuaż! Bardzo podobają mi się kolorowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. totalna prawda z tym że w Polsce mało osób jest wyrazistych a jeśli już to raczej spotykają się z krzywymi spojrzeniami, rzadziej dziwnymi tekstami, co do klapek z futerkiem ja już zdążyłam widzieć kilka osób chodzących w nich po mieście :D wyprzedały się jak świeże bułeczki z naszych sieciówek :)
    Bardzo fajny look, niby casualowy ale ma w sobie coś co sprawia że nie jest nudny! super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie :)

      Tak niestety, masz rację, oo aż niewiarygodne, że się wyprzedały :D

      Usuń
  17. Często odwiedzam Sinsay. Mają tam tanie i fajne bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny prosty zestaw lubię sinsay za prostotę i taniość :) ekstra masz tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Sinsay!
    Fajny, luźny look!

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Akurat nie przepadam za sinsay..może nie mój styl albo po prostu nigdy nie trafiłam na nic co mi się podobało.
    Ale koszulka fajna i pasuje ci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja,bardzo podoba mi się połączenie tej koszulki z wyrazistą czerwoną koszulą.Ja osobiście bardzo lubię kupować w Sinsay :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja :P Bez przesady z ubieraniem w Polsce, moim zdaniem wszystko poszło mocno do przodu i mało kto już wstydzi się ubrać odważniej ;P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na pewno nie w takim stopniu jak tutaj

      Usuń
  23. Bardzo fajna stylizacja. :) Podoba mi się to przewiązanie koszuli przez szlufki spodenek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodnie i koszula nigdzie nie wyfrunie :)

      Usuń
  24. świetna stylizacja! koszula genialna ♥
    no cóż, Polska się rozwija, lecz pewne rzeczy docierają tu z opóźnieniem :P stąd też moda nie jest tak odważna jak na zachodzie ;)
    również nie przepadam za klapkami z futerkiem - serio, futro na stopach na lato?
    dla mnie takie klapki bardziej kojarzą się z domowymi kapciami :3
    gratuluję TYSIĄCA obserwatorów! Woow! :D
    Pozdrawiam!
    I w wolnej chwili zapraszam na nowy wpis ♥.
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/08/wyciagnij-palec-utna-ci-reke.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)