sobota, 7 listopada 2015

FF

Hej kochani, mój dzisiejszy post wyjątkowo pojawił się w sobotę, ponieważ jutro czeka mnie długo wyczekiwana podróż i muszę wszystko ogarnąć przed wyjazdem.
9 listopada do Krakowa przyjeżdża zespół Foo Fighters, który ostatni koncert dał w Polsce 20 lat temu, czuje, że będzie to wielkie wydarzenie i nie mogło mnie tam zabraknąć. W miedzy czasie zamierzam trochę pozwiedzać, dlatego też wyjeżdżam już jutro.

Moja dzisiejsza stylizacja nawiązuje do rockowego koncertu, nie może w niej zabraknąć koszuli w kratę oraz trampek.
Stylizacja: Czerwona koszula w kratę, top z nadrukiem, ciemno szare jeansy ze skórzanymi wycięciami, trampki oraz czarne bransoletki.





Koszula - Sinsay
Top - Sinsay
Jeansy - Sinsay
Trampki - Converse

14 komentarzy:

  1. muszę kupić sobie taką koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz, uwielbiam Twój styl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od niedawna jestem w posiadaniu takiej koszuli. Ten sposub noszenia jaj, ktory nam pokazalas bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne masz włosy! ♥
    Świetna stylizacja :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  5. krata zawsze HOT!

    __________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski blog <3
    http://lifestylewithtori.blogspot.com/
    dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja <3
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się spodoba nasz blog-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy):)
    Czy mogłabyś poklikać u nas w linki?
    Ponieważ staramy się o pierwszą współpracę,a ty możecie nam pomóc :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, uwielbiam takie koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jak ja uwielbiam koncerty!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia :)
    http://kamilczi.blogspot.com/ zajrzała byś? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)