środa, 8 października 2014

Powrót w czerwieni

Cześć Kochani, nareszcie mogłam do Was napisać, niestety od 2 tygodni mam problem z internetem i laptopem, byłam prawie odcięta od świata, jednak starałam się regularnie wrzucać zdjęcia na mojego instagrama i fanpage’a na facebooka przez telefon, mogłabym tylko w taki sposób być aktywna.  W weekend zamierzam wgrać nowy system do laptopa i mam nadzieję, że wszystko będzie już ok ;)

Dzisiaj u mnie przepiękna sukieneczka do której dobrałam kremowe szpilki i kopertówkę, złoty łańcuszek oraz bransoletkę.




Sukienka - H&M
Torebka - Pepco
Naszyjnik - Lovelywholesale
Szpilki - Always
Bransoletka - Avon

31 komentarzy:

  1. Sukienka jest przepiękna, kolor przyciąga wzrok ! Cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że szybko uda Ci się naprawić laptop ;)
    Cudna sukienka! Świetnie wszystko dobrałaś :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw!

    ________
    a u mnie?
    haloweenowe rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, wyglądasz świetnie! :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam klasyczną czerwień zarówno w strojach jak i na ustach, dodaje kobiecości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie ślicznie ! uwielbiam czerwone kiecki :)))

    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie ci w czerwieni :)
    a u mnie rozdanie na blogu z oasap bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/hello-halloveen.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kiecka w ognistej czerwieni wgląda suuper :)
    Chociaż myślę,że w czarnym kolorze też by dobrze wyglądała :)
    Ładne zdjęcia :*
    pozdrowionka:*
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w czarnym również wyglądała by bajecznie, krój ma ciekawy

      Usuń
  9. swietna ta sukienka!

    a u mnie czeka proste ciacho!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka ma piękny kolor ;) ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny krój sukienki, uwielbiam takie. Jeszcze ten kolor! Ślicznie połączyłaś dodatki. Ogólnie jesteś bardzo ładna i zazdroszczę świetnej figury. :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie.
    http://littleblaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka. :)
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz :)
    Sukienka jest olśniewająca ;3

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka. Outfit bardzo mi się podoba. ;)

    http://lifeeisfuun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)