środa, 29 października 2014

Deszczowo

Cześć Kochani, mam nadzieje, że nie gniewacie się na mnie, niestety przez ostatni czas zaniedbałam bloga, a tylko i wyłącznie przez brak internetu. Na szczęście już wróciłam i chcę jak najszybciej nadrobić wszystkie zaległości.

Od jakiegoś czasu zrobiło się bardzo deszczowo, pomimo chwilowego słońca i tak każda z nas powinna zaopatrzyć się w kalosze i parasol ;) W dzisiejszej stylizacji postawiłam na czerń jednak żeby złamać ten kolor wybrałam granatowy płaszcz ;)





Płaszcz - F&F
Sukienka - Chicnova
Naszyjnik - Ringsandtings
Getry - H&M
Kalosze - Allegro
Szal - Allegro



40 komentarzy:

  1. Ja też swojego bloga zaniedbałam, ale bardziej z powodu lenistwa spowodowanego kiepską pogodą.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :) Dobrze, że wróciłaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony kolor ;-)
    Pięknie wyglądasz ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ootd:)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko wyglądasz! :*
    Ja również mam małe zaległości i ogólnie ostatnio gorzej ze mną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! :) W mojej miejscowości codziennie świeci słoneczko.:D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak internetu i od razu inaczej wygląda codzienność ...
    Bardzo ładnie dobrałaś całą stylizację. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk i buty - idealne połączenie <3
    outfit typowo jesienne , ale rewelacyjny , z chęcią sama bym się tak ubrała !
    ahh... ta pogoda z dnia na dzień staje się coraz bardziej monotonna - niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za komentarz u mnie na blogu! :)
    śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie prezentuje się ten chabrowy płaszczyk. Całość jest ciekawie skomponowana- kobieco, ale i wygodnie. Lubię takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestaw :)
    ja mam kalosze czerwone z Biedronki :P

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że już wróciłaś, ten płaszczyk jest cudowny! piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie że wróciłaś, bo bardzo lubię tutaj do Ciebie zaglądać :) Niestety pogoda nie dopisuje dlatego trzeba mieć dość odpowiedni strój, świetnie wszystko ze sobą pasuje :)
    Pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana, jak takie jedno miłe słowo może poprawić humor <3

      Usuń
  14. Granatowy płaszcz jest w sam raz na pokolorowanie szarego jesiennego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie też o tym samym pomyślałam ;)

      Usuń
  15. Genialnie wyglądasz ;) Oj czas wyciągnąć z szafy jesienne ciuszki ;) Ale Ty w jesienne dni będziesz wyglądać świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wooow super blog ♥ podoba mi się. Obserwuję.

    Zapraszam :**

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny outfit i bardzo ładne zdjęcia. :)

    http://lifeeisfuun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. eee tam, ja zamiast kaloszy wole glany :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz. :) Ale... Nie zimno Ci w nogi? ;)
    __________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  20. This blog is very special, I am very interested in it, I am happy to visit this blog. Do not forget to visit my blog too: http://goo.gl/hR6HZN

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo, świetnie że wróciłaś! :)
    Piękna stylizacja, śliczny płaszcz ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny płaszcz, bardzo ładnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyszłaś : D Piękny zestaw, idealny na jesień ; D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio mam fazę na ten kolor, śliczny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor płaszcza rewelacyjny :)
    wszystko razem wygląda cudnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)