sobota, 30 sierpnia 2014

Marynarskie paski

Hej kochani, nareszcie udało mi się znaleźć chwilkę i pokazać Wam mój dzisiejszy luźny look. Przyznam szczerze, że podczas pobytu, po raz pierwszy jestem na blogu ;) codziennie chcę wykorzystać dzień spędzony tutaj, bo wiem, że jak wrócę do domu, nie będę miała chwili na odpoczynek :/
Cały czas możecie śledzić mnie na instagramie --> klik klik oraz na facebooku --> klik klik, bo przeważnie jestem online i od razu mogę odpisać Wam na wiadomości.

Dzisiaj postawiłam na totalny luz, marynarskie pasy na krótkiej bluzeczce, białe spodenki, trampki, zegarek oraz naszyjnik.

Buźki :*




Bluzka - New Look
Spodenki - Chińczyk
Trampki - Sellyo
Naszyjnik - Ringsandtings
Zegarek - Lovelywholesale
Okulary - New Yorker

30 komentarzy:

  1. Świetny T-shirt! :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. paski zawsze są HOT:)

    _____________
    a u mnie?
    wyprzedaż szafy - część pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna bluzka jak i spodenki ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjecia ;)

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki ? :)

    Pozdrawiam! :)

    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Paseczki zawsze będą w modzie, pasują Tobie bardzo :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początek potwierdzam Twoje słowa : " bo przeważnie jestem online i od razu mogę odpisać Wam na wiadomości. " (-:

    To jest prawda, że zawsze odpisujesz na wiadomości (-:


    Masz racje : tak to jest, że jak sie po pewnym czasie wróci do domu z odpoczynku, to znowu - wbrew naszej woli - stykamy sie z szarą rzeczywistością i wszystko zaczyna sie od nowa ... /-:

    A gdyby tak świat byłby cały czas taki piękny jak na wyjazdach ? Fajnie by było (-:

    Ale tak niestety nie da sie...


    Co zrobić ? Taki świat...


    Na koniec też powiem Ci coś miłego: super stylizacja, nawet nazwałbym to kuszeniem w pozytywnym znaczeniu (-:

    Tylko jakby jeszcze bluzka była troche krótsza... (-:

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie już się ludzie w kurtki poubierali! Bo 2 dni padało dziś słonko już było ale dalej w kurtkach lub bluzach :)
    Takie luz i to jeszcze "marynarski" lubie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) U nas na szczęście słonecznie :)

      Usuń
  9. jak zawsze piękna, miło powspominać cieplejsze momenty roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wykorzystuj każdą chwilę i odpoczywaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw idealny na lato ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja! Uwielbiam taki marynarski styl ;)
    Świetna bluzka ;3

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Przy takim brzuszku to takie bluzeczki można nosić :)
    Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ::**** w tym roku już zabrałam się za trening

      Usuń
  14. Wow – love this look! You look absolutly stunning and your hair is amazing!
    Would wear the outfit, too and I want all the products in my closet!
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♥
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. So cute! That crop top hangs beautifully! Casual and chic!
    Thank you for the blog visit sweets, hope to see you back soon!

    xo-Julie
    Peace. Love. LOL!

    Haute Khuuture Blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)