piątek, 31 stycznia 2014

Weekendowy seans

Cześć Wam, w końcu weekend, nie mogłam się już doczekać. Na razie nie mam planów, ale na pewno czas spędzę z bliskimi. Jeśli i Wy nie macie pomysłu co zrobić? Mam dla Was 3 propozycje filmowe, które polecam.

Moje 3 propozycje to : "Bez smyczy", "Kochanie poznaj moich kumpli" oraz "Nieletni pełnoletni".






 "Bez smyczy"
Jest to film, który opowiada o życiu dwóch kumpli u których zaczynają wykazywać się oznaki zniecierpliwienia. Ich żony podejmują śmiałą próbę ożywienia swoich małżeństw - dają chłopakom "przepustkę" - tydzień wolności, podczas którego mogą robić wszystko, na co mają ochotę i zatrzymać to tylko dla siebie. Początkowo brzmi to jak spełnienie marzeń, jednak szybko odkrywają coś zabawnego, Dowiadują się, że ich wyobrażenia na temat życia solo oraz siebie samych są  kompletnie oderwane od rzeczywistości.

Moja ocena 8/10









"Kochanie poznaj moich kumpli"
Film zapowiada się niewinnie, bo zaproszeniem na ślub i wesele bliskiego kumpla, jednak wszystko kończy totalną katastrofą, z owcą w sypialni i dilerem narkotyków na weselu. Komedia wszystkich możliwych życiowych pomyłek, których na pewno nie chce się mieć na własnym weselu. Angielski humor, który bardzo lubię.


Moja ocena 8/10










"Nieletni pełnoletni"
Jest to skrzyżowanie "Kac Vegas" z "Supersamcem" – tak najkrócej podsumować można ten film.
Kilku znajomych spotyka się w 21 urodziny jednego z bohaterów, od tej pory chłopak będzie mógł legalnie upijać się do nieprzytomności i odwiedzać nocne kluby. Pech chce, że następnego dnia z rana Jeff ma rozmowę kwalifikacyjną, która zadecyduje o tym, czy zostanie przyjęty na prestiżowe stuia medyczne. Przyjeciele podejmują ryzyko, obiecując sobie, że skończą wieczór po jednym, góra dwóch drinkach - niestety co rusz pakują się w tarapaty, kłócą się, godzą, znowu kłócą i dalej piją.

Moja ocena 7/10




68 komentarzy:

  1. żadnego z tych filmów nie widziałam, ale może na któryś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi i trzeci film widziałam ! Bardzo się uśmiałam :PP Ten pierwszy muszę dodać do listy filmów do obejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam nieletni pełnoletni, fajny był : )

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze żadnego z nich nie miałam okazji oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego z tych filmów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne propozycje! :)
    Pozdrawiam,
    www.largeluggage.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam żadnego z nich, może w ferie się za któryś wezmę (:

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ogladałam tylko Bez smyczy ale dodaje go do oglądniecia, ale reszte oglądałam i nawet spoko jest reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam żądnego z tych filmów ;p "Bez smyczy" może obejrzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam chyba wszystkie z nich trochę głupie :p ale tak pozytywnie śmieszne na weekend idealne bo można się pośmiać;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałam oglądnąć nieletni pełnoletni, ale jakoś się nie mogę zebrać. xd

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oglądałam- głupawe ale śmieszne ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę obejrzeć bo żadnego nie oglądałam :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam film pt. KOCHANIE POZNAJ MOICH KUMPLI<3

    OdpowiedzUsuń
  15. pewnie w filmie "Bez smyczy" jest sporo prawdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się chyba jak dla mnie najlepszy z tej całej trójki ;)

      Usuń
  16. kochanie, poznaj moich kumpli był świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba oglądałam :) Oglądam prawie codziennie po 2 filmy, to już zaczynają mi się mieszać :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Żadnego nie oglądałam, ale "Bez smyczy" zapowiada się dość ciekawie.. ale zanim obejrzę go z chłopakiem, to myślę, że sama muszę to zobaczyć. Żeby potem on sam nie chciał kilku dni przepustki ;)

    Pozdrawiam,http://grudzienpaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie pewnie chciał bo i tak wyszło na końcu na "nasze" ;)

      Usuń
  19. Ni9e oglądałam żadnego z tej trójki
    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ogladalam ostatnio film nieletni/pelnoletni, nic specjalnego moim zdaniem :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Żadnego z tych filmów jeszcze nie widziałam ale zawsze mogę to nadrobić :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie oglądałam ostatniego tylko :) Za to pierwszy bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. tez sie wzielam za ogladanie filmów :P

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwszy film na sobotni wieczór taki jak ten :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog obserwuje i myślę że się odwdzięczysz <3
    http://jula-julian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. JA z moim oglądamy cały czas głupi humor typu " date movie " : P

    OdpowiedzUsuń
  27. A jaka masz nazwę na insta ? :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno obejrzę "Bez smyczy". Zapowiada się ciekawie.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. nie widziałam żadnego, ja wczoraj oglądałam sierpień w hrabstwie osage i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochanie poznaj moich kumpli także mam zamiar obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie obejrzę wszystkie 3 filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Żadnego nie widziałam, ale co nieco słyszałam o tym drugim. Obił mi się o ucho :D

    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. O żadnym z tych filmów nie słyszałam. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdy tylko się skończy sesja i będę miała wolne, robię z przyjaciółką nockę i na pewno wybierzemy coś z powyższych filmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. haha "kochanie poznaj moich kumpli" chyba obejrze zapowiada sie super :))

    blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Przy chwili wolnego czasu chętnie obejrzę :)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy oglądałam, o drugim słyszałam, ale ostatniego nie znam więc chętnie kiedyś obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie oglądałam żadnego z tych filmów.
    Obserwuje i liczę na rewanż.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie oglądałam żadnego z tych filmów :)

    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny blog:)
    Zapraszam do mnie- jeśli się spodoba zaobserwuj , napisz a ja na pewno się odwdzięczę:)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog :D
    Tak jak prosiłaś zaobserwowałam, liczę na rewanż.
    Ellane-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. żadnego nie widziałam, ale na pewno kiedyś obejrzę ;D
    obserwuję!
    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Oglądałam ''Kochanie poznaj moich kumpli'' jestem bardzo zadowolona : )

    Pozdrawiam cieplutko ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Szkoda, że weekend już minął, ja jak zwykle nie zrobiłam nic sensownego ;( Ale może za tydzień coś obejrzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  45. Żadnego z nich nie widziałam, ale może dlatego, że generalnie rzadko oglądam filmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie oglądałam,ani jednego z nich...
    Ja już od dawna Obserwuję i cały czas czekam na Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ciekawy post! U nas dopiero zaczynają się ferie, więc będzie okazja żeby oglądnąć te filmy.
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oglądałam "Bez Smyczy" i "Kochanie poznaj moich kumpli" i to jakies tydzień temu :P

    +ja juz obserwuję i czekam na odpowiedż

    http://young-wildd-free.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Akurat mam ferie, więc któryś na pewno obejrzę. XD

    Obserwuję i czekam na rewanż, bo tak napisałaś że się odwdzięczasz za każdą obserwację. ;)
    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie widzialam zadnego z tych filmow, ale widze, ze pora nadrobic :P

    OdpowiedzUsuń
  51. żadnego nie widziałam, ale za to w końcu obejrzałam wilka z wall street

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Na filmie: nieletni pełnoletni byłam w kinie z chłopakiem mieliśmy niezły ubaw ja go oceniam na 10/10 ;)
    Bez smyczy też oglądałam i również mi się podobał, jednak nie tak bardzo jak poprzedni :)
    tego trzeciego nie oglądałam ale chętnie zobaczę :) .

    http://my-fitstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale lubię komedie z Owenem Wilsonem, także chyba obejrzę "Bez smyczy".
    Bardzo podoba mi się twój blog, więc obserwuję :P zapraszam do mnie, milo by było jakbyś mnie też zaobserwowała ;-)
    OBSERWACJA=OBSERWACJA

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Widziałam tylko film z numerem 2, ale reszta zapowiada się ciekawie ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już obserwuję! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Na razie nie oglądałam żadnego z tych filmów :). Ale skoro je polecasz too, czemu nie!

    OdpowiedzUsuń
  56. muszę w końcu obejrzeć te filmy :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://pampaarampa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)