poniedziałek, 13 stycznia 2014

DIY Home

Hej ;) Jaką mieliście pogodę w weekend? bo u mnie było wietrznie i deszczowo, aż nie chciało się wychodzić z domu :/ Mimo to w sobotę udało się nam wpaść do znajomych i trochę u nich posiedzieć. Wczoraj natomiast Pawciu leniuchował, a ja siedziałam trochę przy komputerze i przeglądałam ciekawe pomysły DIY home.

Gdy pochowam już świąteczne ozdoby i spakuję choinkę chciałabym trochę ożywić pomieszczenia, bo przy tak ponurych dniach, aż nie ma ochoty się na nic, a żywe, świeże kolory, na pewno odmieniłyby trochę pokoje.

Znalazłam kilka ciekawych pomysłów, myślę, że świetnie zapełnią ponure ściany i regały ;)
Co sądzicie?









39 komentarzy:

  1. u mnie pogoda była dziwna... popadał śniego, poprażyło słońce, zacinał deszcz... masAKRA

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka... :) ale trzeba się napracować, ja nigdy na to nie mam czasu, pozostaje mi podziwiać takie rzeczy na zdjęciach :p

    OdpowiedzUsuń
  3. zauroczył mnie ten pseudoobraz z serduszkami, bardzo w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy. :)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio mam wielką chęć zrobienia czegoś własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysły rewelacyjne :) Pozdrawiam i mam nadzieje że pokażesz pokoje po renowacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :P Nominowałam cię do Liebsten Blog Awards. Więcej szczegółów u mnie :)

    its-okey-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi pomysł bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne inspiracje :D
    2 najlepsza :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama mam nie raz ochotę coś zrobić, ale nie mam na to sił. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kolorowe kule są naprawdę świetne.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysły świetne, czeka na efekty przemian :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne inspiracje, trzeba mieć talent do takich rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektóre rzeczy są bardzo piękne,ale ja do tego talentu nie mam ;c
    www.blog017.blogspot.com :)
    nowy post ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne pomysły :) Podobają mi się te wazoniki z patyczkami :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pomysły, jak coś zrobisz to pochwal się efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię czasem pooglądać takie DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne pomysły, najbardziej podoba mi się ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne inspiracje :) Ostatnią sama kiedyś robiłam :)

    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne pomysły na DIY :D

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne DIY ;)
    Zapraszam na mojego bloga,
    zostałaś nominowana `_`
    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie zdjęcia są świetne :) pozdrawiam
    http://angelikai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojejku, boskie pomysły! Najlepsze pierwsze i trzecie. Ojej, aż chcę coś zrobić... o.o A do takich rzeczy mam dwie lewe ręce, więc nie wiem, co Ty ze mną zrobiłaś... ;) Za 4 dni mam ferie, więc o czymś pomyślę. ^^
    Pozdrawiam, Nessa.
    _________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O przynajmniej nie będziesz się nudzić ;)

      Usuń
  24. u nie też było wietrznie... świetne inspiracje :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeej świetne te pomysły ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się takie ręcznie robione zdobienia;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale się pięknie zrobilo lubię takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wszystko wygląda.. mnie przyciągają ostatnie buteleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie pogoda taka sama jak u ciebie :/

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystko jest śliczne <3

    ps. zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Te papierowe kule są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudeńka. Wspaniałe inspiracje. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam takie kolorowe kombinacje i urozmaicanie przestrzeni ! tylko wolnego czasuuu potrzeba więcej. Tak na razdwatrzy ! : )

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne, pierwsze zdjęcie jest najlepsze, z serduszkami ;3
    obserwuję i zapraszam do mnie, rewolwerowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)