środa, 1 stycznia 2020

Happy New Year

Kochani :) Co mogę Wam życzyć :) Aby rok 2020 był o niebo lepszy od poprzedniego, żebyście spełniali swoje marzenia, nie martwili się o głupstwa i unikali fałszywych ludzi, którzy Wam źle życzą.

Dla mnie rok 2019 nie był jednym z udanych, może chwilami było świetnie, ale jednak złe momenty bardziej utkwiły w mojej pamięci, pomimo tego, nie chce wspominać, mamy nowy rok, nową kartę którą trzeba zapełnić, niech ten rok będzie wyjątkowy i niezapomniany :)

Mój na pewno taki będzie, popełniłam kilka błędów, które nauczyły mnie jak działać na przyszłość, mam plan i chcę wykorzystać najwięcej ile się da, aby moje postanowienia dobiły do brzegu :) i aby sylwester 2020 był niezapomniany :)

3...2...1... START!!!

Jeśli szukacie pięknych sukienek, oto świetna stronka, na której na pewno znajdziecie coś dla siebie:

https://www.simple-dress.com/