niedziela, 14 kwietnia 2019

Rainbow skirt

Kochani! powoli tracę nadzieje :/ byłam na kolejnej wizycie u polskiego ortodonty tutaj w Londynie i wyszłam z niej jeszcze bardziej przygnębiona. Zauważyłam, że personel medyczny, który przyjmuje pacjentów w My Medyk wcale nie mieszka w Anglii, a przylatują tutaj 2 razy w miesiącu zarobić. Wydaje mi się, że wszystko czego dowiedziałam się na spotkaniach miało na celu wyłącznie wyciągnięcia ode mnie jeszcze większej ilości pieniędzy :/ Zapłaciłam sporą kwotę by tak naprawdę wysłuchać cennika usług. Pani lekarka myśli chyba, że Polacy w UK zarabiają miliony i można ciągnąć od nich jak najwięcej. Pierwszy raz spotkałam się z absurdalnymi kwotami za wizyty, zdjęcia czy odlewy. Naliczyłam ponad 1000 funtów, a leczenie jeszcze by się nie zaczęło. Co oni sobie myślą?

Jestem zażenowana totalnie poziomem obsługi pacjentów w klinice mymedyk na której byłam wczoraj. Gdy weszłam do ich siedziby wszystko wydawało się być ok. Jednak po chwili w poczekalni byłam świadkiem nieprofesjonalnego zachowania, bowiem panie z rejestracji wraz z lekarzami toczyły sprzeczkę dotyczącą zniżki dla pacjenta. Promocja miała dotyczyć mniejszej opłaty (o 10 funtów za wizytę) w zamian za pozytywny komentarz na profilu facebookowym, czyli jest to nic innego jak kupowanie sobie pozytywnych opinii.

Po burzliwych obradach, 15 minut po czasie w końcu Pani doktor łaskawie poprosiła mnie do gabinetu. Zapytała dlaczego przyszłam, opowiedziałam jej to co czułam i dlaczego chce założyć aparat. Pani pokręciła z politowaniem głową i poprosiła abym usiadła na fotel. Kazała pokazać zęby, jej diagnoza trwała dosłownie 2 sekundy, po czym bez żadnej empatii i zainteresowania przekazała mi swoją diagnozę. Bez zdjęć czy bardziej szczegółowych oględzin. Na domiar złego podczas gdy mówiła, drugim okiem zerkała tylko przez lekko uchylone drzwi na innych pacjentów, którzy przybyli do kliniki... Czyli tak naprawdę zainteresowanie moją osobą, dzięki której zarobi 88 funtów ŻADNE, liczyła się tylko i wyłącznie ilość pacjentów tego dnia, tak oscentacyjnie pokazana podczas mojej "konsultacji.

No nic, próbowałam być opanowana i pytać co zrobić, co mi poleca i jak to naprawdę wygląda z moimi zębami... Pani doktor stwierdziła u mnie ogromne wady zgryzu, wysuwającej się naprzód brody, innych poważnych problemów... jednym słowem poczułam się jak gówno zrównane z błotem!


Tak nieprofesjonalnej, obojętnej, nieempatycznej i patrzącej na mnie z politowaniem Pani doktor jeszcze nie poznałam.

No cóż straciłam czas i pieniądze, ale to doświadczenie nauczyło mnie wiele!
Odradzam! Opinie, które pojawiają się na ich koncie facebookowym są fałszywe i opłacone, nie dajcie się nabrać!!
@mymedyk NIE NIE NIE!!!