poniedziałek, 10 lutego 2014

Before I die II

Hej ;) Tak jak pisałam wcześniej moje "Before I die" musiałam podzielić na 2 części ze względu na dużą ilość zdjęć. W życiu jest tak dużo rzeczy, które chciałabym dokonać, że nie wiem czy starczy mi na to czasu ;) za nim będę już stara ;D

Pod pierwszą częścią "Before I die" dostałam komentarz od Kiry: "Żeby życzenia się spełniły to nie wrzucamy zdjęć z neta na bloga, tylko podnosimy tyłeczek i gonimy swoje marzenia!" - dokładnie, zgadzam się z Tobą kochana i powoli dążę do celu.

Najważniejsze z poprzedniej części to: "help charity" oraz "protest for animal rights" - na świecie dzieje się tyle nieszczęść, a dzięki blogowaniu mogę mieć większy głos i pomóc na większą skale, jak na razie staram się pomagać poprzez oddawanie ubrań, jedzenia oraz innych artykułów dla biednych i zwierząt w schroniskach, a także co roku oddaję jeden % z podatku na schronisko, wiem, że to niewiele, ale każda pomoc się przyda.


 









48 komentarzy:

  1. świetny post :)
    chyba zgadzam się z każdym zdjęciem co dodałaś do moje osoby xD szczególnie z jedzeniem, bo to lubię :P

    pozdrawiam ♥
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. prowadzisz bardzo fajnego bloga ;)) a ten post jest świetny ;3
    obserwuję ;>

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham posty w stylu before i die ;)
    oby wszystko się spelniło!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny post świetne zdjęcia masz dokładnie te same marzenia co my XD też pewnie zrobimy posto tego typu ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ;) Może i ja coś takiego napiszę? Zainspirowałaś mnie ;) Mam nadzieję, że wszystko Ci się spełni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne teksty na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w spełnieniu wszystkiego. :)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby ci się spełniło to wszystko ;)

    veronelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe plany. :) Życzę Ci spełnienia ich, bo nic tak nie cieszy jak świadomość, że udało nam się dobrnąć do wyznaczonych celów. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w spełnieniu swoich marzeń ;)
    Jesteś naprawdę spaniałą osobą,
    pomagasz nie tylko sobie, ale i innym, oraz
    zwierzętom

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* Bardzo lubię pomagać ludziom, a jeszcze bardziej zwierzętom, bo one nie potrafią mówić i nie powiedzą, że je coś boli czy gnębi, właśnie od tego są ludzie, aby im pomagać, bo skoro człowiek był na tyle odpowiedzialny, aby przygarnąć zwierzę, to niech będzie do końca, a nie później mnóstwo zwierząt trafia do schroniska. Tak mi się płakać się gdy te wszystkie psy szczekają i radośnie machają ogonami, bo wierzą, że może akurat ty będziesz jego najlepszym przyjacielem...aż znowu mam łzę w oku ;/

      Usuń
  11. Powodzenia w spełnianiu marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w spełnianiu marzeń! :) zgadzam się z większością zdjęć które wstawiłaś :O

    http://unrealizaable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w realizacji marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post !
    zapraszam do mnie na nowy :*

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia, moje marzenia są podobne :)
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Podsunęłaś mi pomysł na następny post, Dzięki ! Mam nadzieje że uda Ci się to wszystko zrealizować :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mam podobne marzenia, chociaż w ich spełnienie szczerze nie wierzę,
    jednak zawsze warto mieć nadzieję i to ona napędza nas do jakiegokolwiek działania z naszym życiem :)
    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, dopóki mamy marzenia tak naprawde mamy sens w zyciu ;)

      Usuń
  18. jedne z najlepszych Before I Die, pod tym względem że mam bardzo podobne marzenia :))

    http://wszystko-to-co-modne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. twoje marzenia są bardzo uniwersalne w zupełności się pod nimi podpisuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby wszystkie te marzenia się spełniły! Wszystkie, oprócz przedostatniego, są też moimi marzeniami ;)
    +obesrwuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. W takim razie trzymam za ciebie bardzo mocno kciuki!
    A moge wiedziec, kto jest twoim idolem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dużo by wypisywać. Ale Bardzo lubię piosenki Lany Del Rey, Jessie J oraz Lady Gagi

      Usuń
  22. Mam nadzieję, że wszystko czego pragniesz się spełni! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Oby wszystko się spełniło, powodzenia w realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie to samo :) Trzymam kciuki za spełnienie Twoich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też chciałabym mieć popularnego bloga! <3

    Zapraszam do mnie:)
    ♥Blog-Klik♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe marzenia. Życzę, aby wszystkie udało Ci się zrealizować. Chciałabym jeszcze tylko przypomnieć, że marzenia same się nie spełniają, marzenia się spełnia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. na spróbowanie potrawy z każdej części świata jestem zbyt wybredna ; >
    ale Tobie życzę powodzenia! : )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super post będę wpadać częściej :) http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem czemu, ale komentarz wstawił mi się do innej notki:)
    W każdym razie, powoli wszystko uda się zrealizować:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spróbowanie potraw z każdej części świata. Na to na pewno jestem chętna ;)

    http://positive-attitudee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę Ci tego, aby chociaż jedno z Twoich marzeń Ci się spełniło. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny dom, strasznie podobają mi się takie duże okna. Ja też swój 1% przekazuję na schronisko.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne cele:) Chętnie przypisałabym je sobie:) Popularny blog - marzenie:) Piękny dom - marzenie:) Wszystko jest marzeniem:) I życzę Ci, aby się wszystkie spełniły:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę Ci, aby wszystkie te marzenia się spełniły. Ja sama mam podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post, obserwuje ciebie z milą chęcią ;**
    Zapraszam do mnie http://for-ever-teenager.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jej ś www.ilonastejbach.blogspot.comwietny blog! *.* Obserwuję bez zastanawiania! <3
    koktajlowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)