niedziela, 7 kwietnia 2019

Khaki

Dlaczego tak trudno znaleźć dobrego przyjaciela, przy którym możesz czuć się w 100% swobodnie i nie udawać nikogo. Czy to jest w ogóle możliwe?

Jestem typem samotnika i tak naprawdę nie skupiam się na tworzeniu przyjaźni, ponieważ jest to "związek" o który trzeba dbać! Od kiedy pamiętam miałam zawsze mnóstwo na głowie, już po skończeniu szkoły prowadziłam swój kalendarz, planowałam i chciałam działać. Miałam 3 przyjaciół, ale życie potoczyło się takimi ścieżkami, że w dniu dzisiejszym utrzymuje kontakt raz na jakiś czas poprzez internet i piszemy tylko o "pogodzie", nie potrafię się tak naprawdę otworzyć, bo boję się kolejny raz zaufać i zostać oszukaną!

Mój partner jest moim przyjacielem, ale czy to wystarczy? Czasami chcemy pogadać o "babskich" sprawach i właśnie wtedy pomimo, że nie dzieje się to często, myślę sobie do kogo mogłabym napisać i się "wyżalić" .......... wiem, może to dziwne, że podczas pisania tego posta, właśnie uświadomiłam sobie kto jest taką osobą :) o matko, ale dziwne uczucie :) ... idę do niej napisać :)