niedziela, 26 kwietnia 2015

SkateBoard

Cześć Kochani ;* Właśnie wróciłam z sesji i pomimo pochmurnej pogody i gorszej jakości zdjęć (musiałam je rozjaśniać, co popsuło jakość) jestem bardzo podekscytowana, ponieważ spędziłam przyjemnie czas i naśmiałam się za wszystkie czasy :D Dziś był mój debiut na deskorolce, myślałam, że sobie nie poradzę, ale nie poobdzierałam łokci! Chwilowe zachwianie, ale udało się! Pojechałam :D

Stylizacja: Do mojej dzisiejszej stylizacji wykorzystałam sportową bluzę bez kaptura z dużym nadrukiem, jeansy, białe trampki, granatową czapkę z daszkiem, którą udało mi się kupić za 6 zł, a nadała stylizacji pełnego wyglądu i na koniec jak zwykle jakieś błyskotki, tym razem ubrałam biały zegarek oraz dwie delikatne bransoletki.









Bluza - Sinsay
Jeansy - Sinsay
Czapka z daszkiem - 
Zegarek - Oasap
Bransoletki - Allegro
Tramki - Sellyo (allegro)