niedziela, 27 stycznia 2019

Grey Jumper

Lubicie czytać? Ja uwielbiam, ale gdy tylko mam na to czas. Moja droga do pracy jest długa, tak więc mam wymówkę, aby trochę poczytać :) Moje ulubione gatunki to zdecydowanie kryminały, uwielbiam niewyjaśnione okoliczności, tajemnice oraz porachunki mafijne. Drugi gatunek to te o modzie <3 W dłoniach na zdjęciu niżej prezent od ukochanego - moda jaka panowała kiedyś <3 Czy wiedzieliście, że Coco Gabrielle Chanel projektowała już w 1909r? 1909 - ponad 100 lat temu, a do dziś większość marzy o jej projektach <3 Nazywam tą książkę moją biblią mody <3

Outfit: Najlepiej czuje się w ciemnych, przydymionych kolorach, tym razem postawiłam na szarość <3 Szary sweter połączyłam z szarymi w kratę spodniami, idealny mix <3 a rzeczy, które mam na sobie podlinkowałam na dole pod zdjęciem <3

Sweter&Spodnie: H&M
Książka: Taschen