poniedziałek, 21 stycznia 2019

2019

.....wiem, wiem, nie ma żadnego wytłumaczenia na to dlaczego moje posty pojawiają się regularnie, a następnie znikam na pół roku :D Rzeczywiście, nie zaglądam tutaj często jak kiedyś, ale regularnie postuje na instagramie, tak więcej jeśli chcecie mnie więcej, zapraszam :)

Nowy rok, nowe plany, marzenia i postanowienia, czy nie jest tak, że każdy co roku zaczyna od tego noworoczną myśl? I przyznajcie się ile z tych postanowień realizujecie? Właśnie! Dlatego w tym roku postanowiłam niczego nie postanawiać! :D Mam kilka planów na ten rok, ale to raczej rzeczy, które sukcesywnie realizuje niż planuje, tak więc w tym roku żadnych postanowień :)

Początek stycznia zaczął się intensywnie i tak właśnie lubię działać, jednak końcówkę miesiąca zamierzam zwolnić i naładować baterie na luty, czekają mnie walentynki, przylot mamy, wizyta u ortodonty (czekałam na to około 10 lat) i kilka sesji, ale również rozdanie na moim instagramie, na które serdecznie zapraszam <3.

Przesyłam Wam moje nowe zdjęcia z samego centrum, a dokładniej z Oxford Street/Regent Street i zmykam spać :* 


Płaszcz: Stradivarius
Szal: Primark
Sweter: H&M
Kozaki: Bershka