czwartek, 1 sierpnia 2019

Era Influencerów!!

Doznałam szoku!! Brak mi słów! Dzisiejsza znieczulica na krzywde innych jest na niewyobrażalną skale!!


Jestem na pewnej grupie dla influencerów na której jest około 600 osób. Jedna z influencerek wrzuciła informacje o marce z którą współpracuje, która rownież testuje na zwierzętach, kiedy próbowałam poinformować ją o tym, żeby nie współpracowała z takimi markami, których działanie jest spowodowane cierpieniem niewinnych zwierząt, zlekceważyła to.
Napisałam również komunikat do wszystkich będących na grupie o tym, żeby zwracali uwagę na to co kupują i z jakimi markami współpracują, jeśli jest to im nieobojetnie i mają w sobie trochę empatii, bo ten świat idzie w złą stronę! Odzew był tylko jeden! od dziewczyny, która też kiedyś poruszyła ten temat, a 80% osób jak piszę, nie zwraca uwagi czy produkty, które testują i dostają w "prezencie" są testowane na zwierzętach czy nie.

Doznałam szoku!! znieczulica totalna na inną cierpiącą istotę, dokąd zmierza ten świat? Influencerki zrobią wszystko za darmowy krem czy szminkę, to jest chore!! Ciekawe czy sprzedadzą swoją rodzine dla lepszego dealu, bo przyjdą takie czasy, uwierzcie mi.


PROSZĘ WAS!! OBUDŹCIE SIĘ!! świat nie kręci się tylko w około waszych tyłków!! Bezinteresowny gest jest znacznie cenniejszy czy milion w gotówce, to przywraca wiarę w ludzi, że coś ma dla nas znaczenie, że nie żyjemy jak marionetki nakręcane przemysłem fast fashion i marek torturujących bezbronne zwierzęta!!


Dzisiaj bez zdjęcia, jestem oburzona !!! :/ :/ :/ :/ :/ :/