poniedziałek, 11 lutego 2019

Check blazer

Udało się! Rodzice spokojnie wrócili do domu, a wszystko co zaplanowałam podczas ich wizyty udało się zrealizować :) Teraz skupiam się na rzeczach, które miałam w planach na miesiąc luty i mam nadzieje, że i one płynnie sfinalizuje :) Uwielbiam planować! A jak to jest u Was?
Lubię żyć w komforcie, nie przepadam za nieprzyjemnymi zaskoczeniami, ale kto jest lubi :) Od kiedy pamiętam taka byłam, wszystko ma swoje miejsce i czas, tak właśnie małymi kroczkami brnę do przodu i wyznaczonego celu.
Oczywiście zdarzają się, nieprzyjemne sytuacje losowe, albo złe decyzje podjęte, które zmieniają prawidłowy tor, ale staram się rozsądnie podejmować decyzje i eliminować to co złe.
W przeszłości podjęłam kilka błędnych decyzji, które zniszczyło kilka lat w moim życiu, ale od powrotu na właściwy tor biegnę do przodu :)

To co napisałam wyżej jest taką pozytywną myślą dla Was na dobry początek tygodnia. Marzenia zamieniajcie na plany, a plany na cele. Gońcie za nimi i realizuje je, bo później będziecie tylko żałować!


Blazer: H&M
Top: H&M
Denim: H&M
Shoes: ADIDAS