niedziela, 1 maja 2016

Long Black Dress

Hej....hmm...co dalej? Nie wiem, od jakiegoś czasu, brak mi weny i motywacji, pracuję też nad innym projektem i to on zajmuje większość mojego wolnego czasu. Postanowiłam jednak, napisać i wrzucić coś nowego. Nie chcę zrezygnować z tego bloga, ale nie wiem jak często będę w stanie do Was pisać. Zaniedbałam kilka spraw i muszę troszeczkę posiedzieć nad tym, mam nadzieję, że uda mi się zrobić to jak najszybciej.

Dzisiejsze zdjęcia robił mój brat, za co chcę bardzo podziękować, warunki były niezbyt korzystne, wiał silny wiatr, a zdjęcia wyszły nieco niewyraźnie, przez słabe światło, które nie mogło przebić się pomiędzy drzewami, na szczęście udało mi się wybrać ujęcia, które wrzuciłam na mój set.


Stylizacja: Długa czarna sukienka, oliwkowy szal, wiązane creepersy oraz dodatki.






Sukienka - Pepco
Szal - Prezent
Creepersy - Sinsay
Bransoletka - Ringsandtings
Naszyjnik - lovelywholesale

 


23 komentarze:

  1. mega stylizacja! oby więcej takich :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. obs/obs? jeśli tak daj znać u mnie na blogu :)
    http://xiuxiu-san.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka prezentuje się rewelacyjnie, bardzo pasuje do Ciebie ten kolor. Szal i naszyjnik nadaje charakteru całej stylizacji :)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. szal i naszyjnik bardzo dobrze wkomponowują się w tło dla sukienki

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak weny chyba ostatnio towarzyszy większej ilości ludzi. Ae dobrze że nie jestem z tym sama :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No sukienka robi robotę :) świetna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie sukienki, outfit idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. boska sukienka ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  9. W tej czerni Ci do twarzy!Piękna sukienka! :)

    Ślę buziaki i zapraszam do mnie! nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka. Mam ochotę na taką! :)

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To bardzo fajnie, że mogłaś liczyć na brata podczas robienia zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie sukienki maxi :) jednak w troszkę innym stylu.
    Też ostatnio trudno mi pogodzić wiele spraw na raz, w tym bloga :o
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz. Sukienka ładnie wygląda, a zdjęcia są świetne.
    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. haha skąd ja znam te problemy z czasem i brakiem regularności :p
    co do zestawu to wszystko bomba, ale ten szal jakoś wybitnie mi tutaj nie pasuje. zamieniłabym go na jakąś narzutkę :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj problemy z systematycznością to znam niestety z autopsji..

    Życzę więc zarówno weny, jak i czasu i energii do działania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej ta sukienka jest świetna. Idealna na letnie wieczory :)
    http://blogujzberta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś niezwykle piękna :)
    A Twój blog z każdym kolejnym postem jest coraz lepszy <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oarniaj wszystko jak najszybciej i wracaj z podwóją siłą :D
    Śliczna sukienka, zdjecia choć w słabych warunkach to bardzo mi się podobają :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)