niedziela, 5 lipca 2015

KoRoNkA

Hej Kochani :* Minął słoneczny weekend <3 ale przed nami długi tydzień do kolejnego :/ niektórzy z Was mają pewnie wakacje i codziennie cieszą się urokami wolnych chwil, ja jednak muszę jeszcze trochę na to poczekać. Korzystając z wolnej chwili przygotowałam dla Was letnią stylizację, która świetnie sprawdzi się na takie dni jak dzisiaj.

Kilka dni temu nabyłam przepiękny czarny kapelusz i udało mi się kupić go w naszej biedronce :) świetnie komponuje się z moją dzisiejszą stylizacją, a postanowiłam ubrać koronkowe spodenki, które pokazywałam w poprzednim poście, bluzeczkę z bardzo przyjemnego materiału oraz czarne przewiewne sandałki. Jako dodatek wybrałam prostą czarną bransoletkę oraz zamszową torebkę.





Bluzka - New Yorker
Spodenki - diy
Sandały - House
Kapelusz Biedronka
Torebka Nikoli
Okulary - H&m










34 komentarze:

  1. fajny kapelusz!

    _______________________
    www.justynapolska.blogspot.com
    fashion fashion

    OdpowiedzUsuń
  2. do twarzy ci w kapeluszu!
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Idealna stylizacja na takie cieplutkie dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, świetnie sprawa się w takie upalne dni :)

      Usuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci w kapelutku :) Nawet nie wiedziałam, że w Biedronce były kapelusze, w sklepie koło mnie jest mało asortymentu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były, były i nawet mnóstwo wzorów :)

      Usuń
  6. Uwielbiam koronkę. Ladnie wyglądasz w kapeluszu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham wszystko co z koronki haha :) Ślicznie wyglądasz :)
    ♥ life-by-katee.blogspot.com ~ zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) zależalo mi aby faktury były podobne :)

      Usuń
  9. No, no (-:


    Nie dosyć, że atmosfera gorąca za oknem, to jeszcze Ty dodatkowo ją podsycasz ... (-:


    Bardzo dobrze (-:


    Niech będzie tego ciepła jak najwięcej (-:


    Bardzo fajna i efektowna stylizacja (-:

    Wiesz jak podkręcić tętno (-:


    Bardzo ciekawe zdjęcia, wygląda jakbyś była do niej stworzona (-:


    Zaryzykuje nawet stwierdzenie - o ile mnie za to nie pobijesz, hehe - że stylizacja jest seksowna (-:

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulala fajne,fajnie :D
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrowionka :*
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Bardzo mi się podoba twój blog :)
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie: http://agata-adamek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  12. Świetna stylizacja! Genialny jest ten kapelusz ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kapelusz! Nawet nie wiedziałam, że można taki dorwać w Biedronce ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i było mnóstwo wzorów do wyboru :)

      Usuń
  14. jestem zauroczona tego typu kapeluszami!

    OdpowiedzUsuń
  15. Może wspólna obserwacja? :)
    Ja już zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż.

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, bo nie zauważyłam, że powiekszyło mi sie krono obserwujących !!!

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)