niedziela, 21 czerwca 2015

Lenka - The Show

Zdecydowanie doba jest za krótka! Na co dzień mam tyle na głowie, tyle rzeczy do zrealizowania, ale brakuje mi czasu.
Chcę śpiewać, tańczyć, pozować, projektować, szyć, malować, tworzyć, stylizować, ćwiczyć i wykonać również wiele tych codziennych obowiązków, które muszę zrobić, ale nie wiem jak to wszystko ogarnąć. Czas ucieka bardzo szybko i staram się nie tracić go na seriale czy godzinne przesiadywanie na facebooku, ale samoistnie często to robimy :)

Dzisiaj stworzyłam dla Was krótki film, do którego urywek miałam wrzucić na instagrama, ale z mojej Nokii Lumii jest to niemożliwe :/
Tak więc całość dzisiaj dla Was tutaj i na youtube - zapraszam :* :* :*





<3   <3  <3

11 komentarzy:

  1. Świetny filmik, Przepięknie śpiewasz.

    Obserwujemy? Jeśli tak zacznij i napisz u mnie.

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie śpiewasz, lepiej od Lenki! masz piękny głos i świetny akcent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko dziekuje :* To bardzo miłe co napisałaś, nie wiem co napisać :)

      Usuń
  3. piękny głos

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pozytywnie ;)

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz glosik piekny :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno ale masz piękny głos. Już po raz trzeci słucham Twojego coveru. Po prostu idealnie.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)