poniedziałek, 11 maja 2015

TRY

Hej hej :) Niestety przeziębienie wzięło górę, ale nie powstrzymało mnie to od dodania nowego coveru, tym bardziej, że jest to mój jeden z ulubionych utworów. A chodzi o Colbie Caillat - Try.
W piosenkę mowa jest o tym, że to co robisz rób dla siebie, a nie dla innych, nie musisz się starać ponad wszystko, żeby upodobać się ludziom, kochaj się taką jaka jesteś.
Zawsze gdy tego słucham chce mi się płakać, ale śpiewając musiałam się powstrzymać ;)

Wiem, że mój cover ma kilka niedociągnięć wokalnych, ale tak jak mowa w piosence? Musi być idealnie? Przecież śpiewam dla siebie, bo kocham to robić i ważne, że pomimo przeziębienia postanowiłam to zrobić i nie przejmować się.

Piękny utwór, teledysk również świetny --> https://www.youtube.com/watch?v=GXoZLPSw8U8 




                   

                                                       Włączcie HD - youtube popsuł jakość :/


24 komentarze:

  1. bardzo ładny masz głos :) super,podoba mi się .i dzięki Tobie odkryłam nową,ciekawą piosenkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana :* bardzo mi miło :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie śpiewasz. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio się męczyłam ale z anginą, niestety musiałam chodzić do pracy i czuje, że choroba będzie się ciągnąć za mną kilka tygodni. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam to samo odczucie, ale na szczęście trochę przeszło :)

      Usuń
  4. Też uwielbiam tą piosenkę,cudowny tekst ;)
    Masz bardzo ładny głos, świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tekst jest cudowny :) Dziekuje kochana :*

      Usuń
  5. Ojej dawno mnie tu nie było !! ale jaka niespodzianka !! nie wiedziałam że masz kobitko taki talent !!
    Super gratuluje niezmiernie ;*
    a ja żadnych nie doskonałości nie słyszałam jak dla mnie idealnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaardzo mi sie podoba ten cover! *,*
    Obserwuje. :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi.
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/geisha.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Po raz pierwszy usłyszałam Cie gdy oglądałam teledysk Bosa- wstań i walcz :)
    Mam nawet płytę, była wówczas dostępna w jednym sklepie w R. :D
    pozdrawiam, Honorata
    P.S. Na moim blogu dodałam Twój link do listy witryn odwiedzanych przeze mnie :)
    honorejszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znasz piosenkę "Wstań i Walcz"? :) Jak miło <3 Masz płytę? :) Oj super to czyli pewnie jesteś z moich okolic :)

      Widziałam, widziałam link :* dziękuje :*

      Usuń

  8. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)