niedziela, 17 maja 2015

"Dwie twarze"

Cześć, jak ten tydzień szybko zleciał, bałam się, że nie zdążę przygotować nowego postu, ale udało się :) Dzisiaj chciałabym pokazać Wam bluzę, która już kiedyś pojawiła się na moim blogu, ale tym razem przygotowałam, krótki filmik, który pozwoli pokazać jak wygląda ona dokładnie. A co jest w niej takiego niezwykłego? Kiedy otrzymałam ją pocztą byłam wściekła, bo wzór jaki miałbyś na plecach, był na rękawkach, ale po chwili złości nadeszła ogromna radość, bo zorientowałam się, że wzór jest, ale na odwrocie, okazało się, że bluza jest dwustronna. Jest to moja jedna z ulubionych bluz, ponieważ wzory są w intensywnych kolorach, które uwielbiam, wykonana jest z dobrego jakościowo materiału, a także świetnie prezentuje się w wielu "twarzach" i gdy nie mam co na siebie włożyć, a nie chce kombinować z dodatkami, to po prostu wystarczy, że ubiorę do niej zwykłe czarne jeansy i top, a bluza sama w sobie jest dodatkiem i świetnie komponuje się z trampkami, balerinkami czy botkami. W dzisiejszej stylizacji postawiłam na botki, bo za oknem niestety pogoda w kratkę, a ja nie chciałam ryzykować ;)








Bluza: Oasap
Top - H&M
Jeansy - Sinsay
Botki - Allegro




50 komentarzy:

  1. Oo, ciekawa ta bluza. Ożywia stylizację i można ją nosić na dwa sposoby. ;)
    _________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie też należałabym do moich ulubionych bluz, jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna bluza! Zawsze chciałam mieć taką dwustronną kurtkę/bluzę ^^

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też a otrzymałam ją nieświadomie :D

      Usuń
  4. bluza jest prześliczna;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, bluza jest świetna :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam z dzieciństwa kurtki dwustronne, ale ta jest o niebo lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, rzeczywiście były takie kurtki też taką miałam :)

      Usuń
  7. Świetna bluza <3

    http://kfieden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super masz tą bluzę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja, a bluza jest naprawdę świetna :)

    Pozdrawiam :)

    http://jenssine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardziej podoba mi się z czarnymi rękawami :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taka miała być jak ją zamawiałam, a gdy przyszła pocztą okazała się taką niespodzianką ;)

      Usuń
  12. przepiekna kurtka!

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice pics!!Beautiful blog dear,follow me on gfc and i follow you back!!!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bluza :)
    Obserwujemy? :) Daj znać u mnie
    ana-beauty-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna, trochę moja stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Cieszę się, że przypadła Tobie do gustu :)

      Usuń
  16. świetna jest ta bluza !
    bardzo mi się podoba :) można do tego stworzyć
    dwie całkiem rożne stylizacje :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, z taką bluzką można mieć mnóstwo pomysłów na stylizacje :)

      Usuń
  17. Jakie świetne rozwiązanie, że jest dwustronna! ;) Świetna jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluza jest swietna :)


    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna bluza! Efekt dwustronny jest tutaj bardzo fajny. Rzadko się zdarza że dwustronne ciuchy są z obu stron równie fajne!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  20. Super bluza !! bardzo mi się podoba dwustronny efekt jeszcze ten kolorowy wzór bomba !! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Na obu stronach wygląda ładnie ;) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna bluza jak i cały blog,z chęcią obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna bluza!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie to wykombinowane ;) Ktoś kto nie wie, że bluza jest dwustronna myśli, że są to dwa różne ubrania.genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)