środa, 1 kwietnia 2015

Sinsay i Cropp

Cześć, na samym początku chciałam Wam bardzo podziękować, nie spodziewałam się, że tak miło mnie przyjmiecie i dodacie tyle otuchy. Tak więc jak pisałam wracam i nie zamierzam robić już więcej przerwy - przynajmniej tak mi się wydaje :D

Dzisiaj chciałabym pokazać ostatnie propozycje od Sinsay i Cropp'a,sa to marki ogólnie znane i jestem przekonana, że większość z Was była chociaż raz w ich sklepie.
A dlaczego wybieram te sieciówki? Bo przyciągają mnie ceny, promocje, jakość ubrań jak i sam styl. To jak się ubieram pokazuję jaka jestem naprawdę i jaki mam humor, dlatego uważam, że te marki wraz z H&M na czele potrafi pokazać jaka jestem :)



SINSAY













CROPP












 Moje MUST HAVE na 100 %, p.s. modelka z Croppa ma mega tatuaże <3










45 komentarzy:

  1. Ciuchy z Croppa genialne *.* Racja, modelka i jej tatuaże wymiatają! Ciuchy z Sinsay też są fajne, ale mniej do mnie przemawiają :) Za kilka dni odwiedzę oba sklepy :D

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie szykuje się na zakupy i już robię listę :)

      Usuń
  2. Świetne rzeczyy, najbardziej podoba mi sie ta sukienka z croppa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sinsay to mój ulubiony sklep, mają cudowne rzeczy ♥
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, najlepiej iść do przodu i być gotowym na nowe wyzwania.

    Uważam, że wtedy stajemy sie jeszcze silniejszi i nabieramy nową chęć na wyzwania, które czekają na na nas niemal codziennie ... (-:


    A co do rzeczy, to wszystko ok, jednak lepiej by było jakbyś osobiście w nich wystąpiła (-:


    Byłby lepszy efekt (-:

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre bardzo fajne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. rzadko bywam w tych sklepach ponieważ mam kawałek drogi do tych sklepów ale zgadzam się z tym że świetne mają kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mieszkam daleko od takich sklepów, ale nic nie powstrzyma mnie przed nową kolekcją :)

      Usuń
  8. Sinsay jest moim ulubionym sklepem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cropp nie. ale Sinsay jak najbardziej :)))

    Alice

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat dzisiaj byłam na zakupach ale w croppie nie byłam. Padła już ze zmęczenia hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz? I jakbyś najpierw do mnie wpadła, wiedziałabyś, że są takie fajne ciuszki :)

      Usuń
  11. co za ironia losu, co wejdę do cropa nigdy nie mogę niczego upatrzyć.. zazwyczaj kończę w new yorkerze.. :D za to sinsay jest tym sklepem który również zawsze odwiedzę będąc na zakupach. rewelacyjne ciuchy.

    http://findatime.blogspot.com/
    wpadnij, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobnie, dlatego teraz zawsze przed większymi zakupami, zerkam na strony :)

      Usuń
  12. Ta sukienka w kwiatki jest bardzo ładna :)
    Pozdrowionka :)
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne te brazowe buty z Sinsey ;) obserwujemy ??? daj znać u mnie... http://fashionbutiquepl.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedys zraziłam sie do croppa i dawno tam nie byłam, ale nawet podobają mi się te rzeczy co pokazałas :)

    W ogóle dziekuje za odwiedziny, oczywiscie że Cie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również jest bardzo miło :) Ja też zraziłam się do kilku sklepów, ale postanowiłam nie skreślać ich od razu :)

      Usuń
  15. Wszystkie ubrania mi się strasznie podobają! ♥
    Może obserwacja?:*
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cropp leci na ostro. ja chyba wole stonowane rzeczy z sinsaya ale razi mnie jakosc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszędzie są minusy.....a jeśli chodzi o ostrość to właśnie uwielbiam taki styl :)

      Usuń
  17. podoba mi się ta sukienka ala jeansowa

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tatuaże! Ta dziewczyna z Croppa rzeczywiście ma je świetne.
    Oo, dzięki Ci! Szukałam takiej sukienki jeansowej. Teraz wiem, gdzie ją mogę kupić. :D
    ____________________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Teraz myślę co dobiorę do tej jeansowej sukieneczki :)

      Usuń
  19. Ale śliczne ciuszki.
    ____________
    Powracam do blogowania po dłuższej przerwie.
    http://bez-kropki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sinsay lubię, Croppa trochę mniej, bo rzadko znajduję tam coś fajnego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój problem z tymi sklepami jest taki, że Crop jest w moim mieście i dosłownie wszyscy kupują tam ubrania. A ilekroć jestem w Sinsayu to nie mogę nic dla siebie znaleźć - niby zestawienia mi się podobają, ale osobne rzeczy już mniej.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to prawda, lepiej być jedynym, bo jeśli wszyscy mają to samo co ty , to już nie jest ciekawie :/

      Usuń
  22. uwielbiam te sieciówki ! :)

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)
    Ania,

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też bardzo lubię te marki, jednak wolę chyba Cropp:) OBSERWUJĘ I LICZĘ NA REWANŻ! :*
    http://0mystories.blogspot.com/ - zapraszam na swojego bloga, gdzie piszę opowiadania, ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię te sklepy :) Zwłaszcza sinsay, gdzie można trafić na dość tanie i fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tak, prawda, jeśli chodzi o ceny jest nawet spoko, ale czasem zraża mnie jakość

      Usuń
  25. bardzo podobają mi się te ubrania i buty ♥ a modelka rzeczywiście ma cudowne tatuaże
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nienawidze Croppa ... tak głośnej muzyki nie potrafię przebioleć

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta ostatnia kurteczka jest przecudna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)