sobota, 11 kwietnia 2015

Look

Cześć Kochani, właśnie pracowałam nad pewnym materiałem, który chciałam dodać na bloga i podczas zapisywania pliku, padł mi komputer :/ pliku nie da się już odzyskać, tak więc albo zrobię go od początku, albo odpuszczę :/

Chciałam w trochę inny sposób zaprezentować tym razem moją stylizacje, ale niestety komputer wygrał i po dokumencie nie zostało zupełnie nic :/
Dosyć tego narzekania, teraz szykuje się na wesele, ale jak znajdę chwilę wolnego i ochłonę, postaram się wrócić do projektu :)

Na szczęście zdjęcia są nienaruszone, tak więc będę mogła choć troszeczkę pokazać Wam co przygotowałam. Będzie to mój codzienny look, który ubieram bardzo często, bo jest mi w nim wygodnie, a także nie zaskoczy mnie chwilowy wiatr lub deszcz :)






Czapka - Sinsay
Płaszcz -Cropp
Bluza - Oasap
Biały top i torebka - H&m
Jeansy - New Yorker
Trampki - Seyllo






35 komentarzy:

  1. świetne foty ! zapraszam do mnie ;)
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw :) Szkoda, że twoja praca poszła na marne :) Życzę udanej zabawy na weselu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście za drugim razem się udało, ale już nie z takim efektem :/

      Usuń
  3. Bardzo fajny i praktyczny look.
    Nie poddawaj się! Jestem ciekawa co szykujesz... Powodzenia i dobrej zabawy na weselu.
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluza! ♥

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    Proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poscie, bardzo mi pomozesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny casual<3 milej niedzieli
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/04/bordowa-ramoneska.html

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku.. jak ja dobrze znam problemy z kompem ;/ stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :/ tak to już jest , to tylko maszyna :/ ....dziękuje :*

      Usuń
  7. Czapa fajna, miałam podobną, ale zgubiłam w podróży ;(
    Płąszcz rewelka, ostatnio "mam na takie faze" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też poprzednią zgubiłam na szczeście udało mi się już kupić nową :)

      Usuń
  8. Jak zwykle powodujesz uśmiech na mojej twarzy :) Lubię tutaj zaglądać, bo zawsze znajdę coś dla siebie :) Świetne zdjęcia, dobry wpis :) Czekam na więcej, buziaki! I zapraszam do mnie :)

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie taki stylizacje na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny sportowy look. Nonszalancko i z klasą, czyli do zgapienia ;))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. super luźny zestawik :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak to już jest... czasami rzeczy martwe robią nam figle ;) Stylizacja super... Chociaż ja w takich czapach źle wyglądam... A na innych osobach bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, te maszyny :D Dziękuje, ja też początkowo myślałam, że nie pasuje mi taka czapka, ale z czasem przekonałam się do niej i teraz nie mogę bez niej wyjść :)

      Usuń
  13. Świetna stylizacja.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nowy post po długiej przerwie, zapraszam na bloga:)
    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Lubię takie wygodne zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)