środa, 25 marca 2015

Zagubiona?

Wróciłam! A raczej tak mi się wydaję. Nie wiem co działo się ze mną przez to pół roku, ale pogubiłam się. Przeglądając moje posty, zauważyłam, że totalnie się zamknęłam, wcześniej pisałam co czuje, jakie mam plany, co mi się w życiu nie podoba i jak chcę zmienić mój świat - teraz wydaję mi się, że pomimo lepszej jakości zdjęć moje posty są bez duszy, bo nie ma moich przemyśleń, o których pisaliście w komentarzach, nie ma mnie...

Zauważyłam, że zaszufladkowałam mojego bloga, pomimo, że był lifestyle'owy i pisałam o wszystkich co piękne, niepowtarzalne oraz godne uwagi - to taki opis widnieje w opisie "o mnie", a jak jest teraz?

W moim życiu większość spraw zakręciła się o 180 stopni, ale zatrzymałam tą karuzele i czuję, że mogę znowu swobodnie wypowiadać się na tematy, które mnie ciekawią, ale również na to co jest dla mnie przykre i trzeba o tym mówić.

Dziękuje za wsparcie i to, że jesteście, cieszę się również, że podobają się Wam moje stylizacje i lubicie mój styl, o którym pisaliście w komentarzach...przynajmniej tak przez przestój jaki miałam podczas blogowania mogłam wyrazić siebie i to co czuje...<3






Czy to prawda? Wyrażając własne zdanie zraziłam mnóstwo osób do siebie, jednak nie czuję się z tym źle, bo dlaczego mam się hamować i działać wbrew sobie?




87 komentarzy:

  1. Najważniejsze jest by żyć w zgodzie z samą sobą :) Inni za nas nic nie zrobią, życia nie przeżyją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)) Nie ma co się w czyjeś ramy wciskać :P

      Usuń
  2. Czasami też mam wrażenie, że piszę bez duszy. Nie wiem od czego to zależy. Jeżeli przeżywam to, o czym piszę jest ok. Jednak , gdy chcę po prostu by coś tam wrzucić bo długo nie pisałam, wtedy , bywa, że wpis jest jakiś martwy. A własne zdanie trzeba mieć, inaczej zostaniemy zepchnięci gdzieś na ubocze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dosłownie to samo odczucie co do bloga

      Usuń
  3. dobrze, że wróciłaś- widocznie była Ci potrzebna na przerwa, by teraz dojść do wniosku, że "zaszufladkowałaś swojego bloga"? :D co do zdjęcia- wydaje mi się, że tak jest. osobiście o wiele bardziej cenię sobie właśnie takich ludzi, którzy mówią to co myślą, czują. prawdą jest też to, że do takich osób ma się teoretycznie większe zaufanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem trzeba naładować baterię i wrócić gdzieś z nową siłą ; ) ja też miałam przerwę w pisaniu, podczas tej zimy dosłownie nic mi się nie chciało robić + egzaminy, nowa szkoła, praca, problemy dużo by tu wymieniać ale grunt to się nie poddawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu musze Cie podnieść na duchu ? , hehe (-:

    Nie ma sprawy, służe pomocą (-:


    Wydaje mi sie, że wcale nie byłaś zagubiona, a przynajmniej nie dałaś tego po sobie poznać (-:


    Tylko po prostu za dużo rzeczy naraz na głowie i czuje sie zmęczenie...

    Też czasem tak mam, w dzisiejszym świecie chyba to nic niezwykłego ?

    Człowiek stale pędzi nie wiadomo gdzie, nie wiadomo po co...

    Mimo wszystko myśle, że jesteś osobą dobrze przygotowaną na życiowe wyzwania i niespodzianki, więc taka silna i mająca chęci do dziaĺania dziewczyna jak Ty - doskonale sobie z nimi poradzi
    (-:


    Troche więcej pozytywnego nastawienia i będzie dobrze (-:


    Tym bardziej, że dzisiaj jest ładna pogoda, to chęci do zwalczania przeciwności losu przychodzą same (-:

    Aleluja i do przodu (-:

    Miłego dnia (-:

    OdpowiedzUsuń
  7. najważniejsze jest to, żeby znaleźć własną ścieżkę, cel w życiu, być sobą i wyrażać własne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. hmmm a może być go chociaż przeczytała?

      Usuń
  9. Czasem tak jest :) Najgorzej to się przejmować. Ja czasem nie mówię tego co myślę ze względu "co sobie ktoś pomyśli" i sama wiem że to nie jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak kiedyś robiłam, ale teraz mi to totalnie wisi :)

      Usuń
  10. Sama jestem szczera i lubię szczerych ludzi.
    Dobrze, że już Ci się wszystko ułożyło. Pewnie jeszcze wiele przed Tobą, ale nie poddawaj się. :)
    ________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem lepszym wybrnięciem z sytuacji jest kłamstwo, ale mimo tego prawda zawsze jest lepszym wyjściem. Dobrze, że wszystko Ci się poukładało :)

    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post ! Będę tu wpadać ;) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życie daje nam wiele doświadczeń. Najważniejsze, to to, aby je chociaż trochę zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post ;) będę zaglądała w miarę możliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że już nie będziesz zamknięta w sobie i będziesz się dzielić z nami przemyśleniami ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje :) miałam chwilowy przestój :)

      Usuń
  16. W życiu trzeba znaleźć własną ścieżkę ;)
    obs za obs ? zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. loczywiście że pamiętam i bardzo się
    cieszę że jesteś <3 mam nadzieję że
    będziesz jeszcze długo długo :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę i miło mi z tego powodu :)

      Usuń
  18. Mi się wydaję, że czasami lepiej jest przetrzymać niektóre słowa i czyny w sobie, tylko w myślach. I niekoniecznie jedynym wyjściem jest wtedy oszustwo :).
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem niektóre sprawy dobrze zachować tylko dla siebie :)

    Alice

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasem przerwa, jest lepsza niż na siłę pisanie, bo blogowanie ma być przyjemnoscią, a nie przymusowym dodatkowym obowiązkiem; )
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasem przerwa, jest lepsza niż na siłę pisanie, bo blogowanie ma być przyjemnoscią, a nie przymusowym dodatkowym obowiązkiem; )
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo sie ciesze, ze wrocilas do blogowania- czasami przerwy sa konieczne, by nabrac sily i dystansu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda :) Dziękuje Kochana :)

      Usuń
  23. Pamiętam! :* ja własnie też powracam, także musimy się "wspierać" :) buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  24. czasem trzeba nabrać dystansu do pewnych rzeczy wtedy człowiek dostrzega więcej

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ten cytat bo się w nim w pełni zgadzam

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, że wracasz :)
    Mam nadzieję, że się otworzysz i napiszesz coś "od siebie" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się że wracasz i mam nadzieję, że nie będziesz już robić przerwy na tak długo :) Czekam na kolejne posty ! :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : http://karrrblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. cytat w 100% jest zgodny z tym co myślę .

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) cieszę się, że myślimy podobnie :)

      Usuń
  29. Ten cytat - dokładnie tak jest !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrze, że jesteś. Czasem gubimy się w życiu. Świetnie, że jest dobrze ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Czasem trzeba się trochę zatrzymać, by wziąć większy rozpęd :-) A własne zdanie zawsze jest w cenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. To prawda najlepiej wyrażać samą siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Odnalazłaś się, wróciłaś, jesteś, znowu się dobrze czujesz na blogu i to najważniejsze.:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj pamiętam Cię, pamiętam... Ja już dawno nie wchodziłam na blogi, bo czasu brak... Przyszłam tylko na chwilkę Cię odwiedzić przed snem... Przepraszam, że nie przeczytam notki ale nadrobię to jutro :* Dobranoc! Dziękuję za odwiedzinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, że do mnie wpadłaś :) Cieszę się, że mnie pamiętasz :)

      Usuń
  35. Jasne, że Cię pamiętam i zapraszam Cię do mnie częściej :* Każdy ma prawo do wyrażania własnego zdania i koniecznie musisz pisać notki od serca :) Dzięki temu cenimy Cię nie tylko za styl, ale i szczerość z nami :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ten komentarz b. dużo mi dał :)

      Usuń
  36. dobrze, ze jesteś :) pamiętamy Cię, pamiętamy ;) a co do zaufania - prawda. lepsza gorzka prawda niż słodkie kłamstwo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. aaa tam nie przesadzaj , ja tam lubię twojego bloga:)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze, że wróciłaś :) !

    OdpowiedzUsuń
  39. wróciłaś! Zastanawiałam się długo gdzie się podziałaś i się odnalazłaś ;)
    Miło znowu Cię "poczytać" :)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wierz mi, mimo że będziesz mieć czasem więcej wrogów, to przy Twojej szczerości, będziesz wiedziała kto na Ciebie zasługuje, a kto nie :) Mądre słowa i fajnie że wróciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i już to odczułam, ale nie przejmuję się :) Dzięki za miłe słowa

      Usuń
  41. Dziękuje Kochani, nie spodziewałam się, że tak miło i szczerze mnie przyjmiecie - uwielbiam Was <3

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie podobnie, ale zdecydowanie zatrzymałam się na etapie obrócenia o 180 st i rozważania co następne. Ja wciąż szukam siebie.

    weronika-hejman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Już obserwujemy ;* pozdrawiamy cieplutkoo :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Very nice photos and they are very creativ !!! Also the quality of article is very high , I like it so much !!! Never give up ! You will be a grreat bloger ! Trust me ;) Just felt in love with this article. FANTASTIC POST !

    I want to invite you to visit and Follow my blog ! iT’S SOMETHING FOR EVERYBODY LOVING GOOD FASHION AND HIGH QUALITY PHOTOS !!

    SEE YOU ON VICIRAGE

    http://vicirage.com/
    http://vicirage.com/
    http://vicirage.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja mam tak, że najczęściej mówię to co myślę, albo szybciej powiem niż pomyśle. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. mądry i ciekawie napisany post :)
    pozdrawiamy
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Witamy z powrotem :) Czasami przerwa jest potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Warto wyrażać własne zdanie, byle nie bezczelnie :D Ale jeśli ktoś wyrazi je stanowczo i taktownie, a druga osoba nie będzie tego w stanie przyjąć do wiadomości, to świadczy tylko o tej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  49. lUBIE CZYTAĆ U CIEBIE ALE DAWNO CIE NIE BYŁO :(
    Obserwujemy? Daj znac u mnie ;)
    K L I K :)
    Buziakii :*

    OdpowiedzUsuń
  50. No rzeczywiście trochę czasu Cię nie było, ale najważniejsze, że przymyślałaś wszystko i wróciłaś, z nowymi pomysłami i energią :) najważniejsze, żeby prowadzenie bloga sprawiało Ci przyjemność, reszta jakoś sama się ułoży, a i stali czytelnicy się pojawią :) szczerze powiedziawszy jestem u Ciebie pierwszy raz, ale należę do osób, które lubię również poczytać o tym co druga osoba ma do powiedzenia, nie tylko oglądać zdjęcia, więc myślę, że zapowiada się ciekawie.... :) :)

    Kochana czy mogłabym prosić o kliknięcie w baner sheinside oraz linka u mnie w poście? :) z góry dziękuję. I jeśli jakoś będę mogła się odwdzięczyć- to pisz :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  51. Warto mieć własne zdanie. I rób to nadal!
    Powodzenia.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak najbardziej się z Tobą zgadzam! Twoje emocje i uczucia są najważniejsze :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Cześć piękna! Jak mi miło, że wpadłaś na mojego bloga :))))) a u ciebie tak ciekawie. Te rockowe klimaty w powyższych stylizacjach mi baaardzo odpowiadają! Czyham na ogrodniczki ;) moja droga, mam nadzieję, że cię teraz nie zgubię z oczu. Jeszcze raz dzięki, że się odezwałaś! Naprawdę bardzo mnie twój wpis ucieszył :) Serdecznie pozdrawiam życząc Wesołych Swiąt Wielkanocnych ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)