środa, 18 marca 2015

NoWoŚcI od H&M

Hej. Od dłuższego czasu przeglądając strony internetowe, szukałam inspiracji na wiosnę, jednak nie znalazłam nic ciekawego. Początkowo trochę mnie to przeraziło, ale na szczęście udało mi się znaleźć mnóstwo rzeczy, które wpadły mi w oko i jest to moje pewne Must Have. H&M, Cropp, Sinsay czy Tally Weijl odwaliło świetną robotę, bo już myślałam, że nie będę miała w czym chodzić :D W tym poście pokażę Wam co przykuło moją uwagę od marki H&M <3



































49 komentarzy:

  1. Hah ja też myślałam, że w sklepach nie ma ciekawych rzeczy. Fajnie, że to wstawiłaś, przyda się. ♥
    Ja poszukuję jasnych poprzedzieranych jeansów typu boyfriend, może orientujesz się, gdzie mogę je znaleźć?
    ___________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jeśli chodzi o Boyfriendy to nie lubię takich spodni, ale również widziałam w HM, croopie i house

      Usuń
  2. Uwielbiam koronki :) Zawsze czuję się w nich bardzo kobieco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :) i idealnie układa się na ciele :)

      Usuń
  3. koronkowa bluzeczka na drugim zdjęciu jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co czarne biore w ciemno!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki! ;) Podobają mi się, nawet bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauważyłam, że H&M ma dużo świetnych rzeczy, niektóre nawet widziałam na Sheinside. Najbardziej przypadły mi do gustu spodnie z dziurami na kolanach, których też teraz jest masa, dżinsowa kurtka, narzutka, czarna (z wycięciami) i żółta sukienka.
    Wspaniały post :)

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) - widzę, że mamy podobny gust :) - tak zgadzam się jest mnostwo rzeczy podobnych tak jak na stronach shiinside i oasap :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię ten sklep, ta bluzka (drugie zdjęcie) jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta bluzeczka z drugiego zdjęcia jest cudna. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wszytsko mi się podoba, jak np te spodnie pierwsze, spodenki, czy parę sukienek, ale tak to całkiem całkiem fajnie ;D!

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnie buty w motyw wężowej skórki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie z dziurami na kolanach skradły moje serce <3
    Podoba mi się jeszcze ta czarna, obcisła sukienka.

    Buziaki,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe ciuszki, muszę się wybrać na zakupy, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. niektóre bardzo mi się podobaj!
    widzę,że te spodnie to hit się robi, a katany wracają do łask :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, mnie też tu dawno nie było i na mojej nieobecności cierpi też mój blog, ponieważ przygotowania do matury pochłaniają dosłownie cały mój czas :( Mam też informację: niedługo wracam do blogowania ale pod innym adresem bloga: http://carl-ina.blogspot.com/ który niedługo wystartuje ( taką mam nadzieję!) Będę jeszcze o tym wspominać na blogu :)


    A propo rzeczy z H&M, urzekły mi sukienieczki i dżinsowa katana *.* Muszę też zrobić mały "remont" w garderobie i ją pouzupełniać ;) Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok jakby co na pewno będę zaglądać na nowego bloga :)

      Usuń
  16. I love H&M and these are definitely some beautiful choices!
    (Follow for follow? Let me know x)
    www.drownedinfashiondreams.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna jest ta kolekcja, wiele rzeczy znajdę dla siebie :)
    nolly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kurteczkę jeansową sama bym z chęcią przygarnęła!:) ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie kręcą mnie e spodnie z dziurami na kolanach - myślę, że spodnie byłyby świetne bez nich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o jaa, spodnie muszę kupić koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałości z HM na wiosnę! Super

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilka rzeczy naprawdę mi się spodobało, ale w tym roku mam zamiar ograniczyć wiosenno-letnią garderobę tylko do minimum...

    OdpowiedzUsuń
  23. niektóre rzeczy całkiem niexłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co jak co, ale sukienki są prześliczne ♥ Mam te spodnie z dziurami tyle,że czarne :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Druga koszulka i ta aztecka sukienka są wspaniałe ♥

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju skusiłabym się na wszystko :) Dostałam od Ciebie ostatnio komentarz, w którym napisałaś :'mam nadzieję, że mnie jeszcze pamiętasz' przepraszam, ale skąd mam Cię pamiętać? Napisałabym to w jakiejś prywatnej, ale nie wiem jak :)
    www.dziewczecymokiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia
    .
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs?
    Jak tak pisz u mnie w komenatrzu
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta sukienka z h&m żółta boskaa <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)