środa, 4 marca 2015

Love Song

Cześć Kochani, dzisiaj postanowiłam wrzucić post z moim kolejnym cover, który umieściłam na youtube. Zapraszam do odsłuchu i lajkowania :)

Zawsze gdy zamierzałam dodać cover, chciałam żeby był idealny, niestety zawsze wychodziło fatalnie, przynajmniej ja tak uważałam, z tego też względu większość utworów, po nagraniu i tak trafiało do kosza, aż postanowiłam to zmienić.
Nie jestem profesjonalistką, nie chodzę na lekcje śpiewu, do końca nie potrafię intonować poprawnie niektórych dźwięków, ale co z tego? Najważniejsze, że kocham to robić i jeśli nawet komuś się nie spodoba to na pewno znajdą się inne osoby, które film polubią. Zwykle bałam się krytyki, ale przez ten cały czas nabrałam dużo dystansu do siebie i postanowiłam się nie przejmować, nie jestem idealna - nikt nie jest, dlatego koniec z tak wielką krytyką jaką sama na siebie "nakładam" - jeśli się komuś nie podoba to niech nie ogląda :D




Buziaki :*

24 komentarze:

  1. Slicznie spiewasz, niestety gitara odrobine za glosno i cie w pewnych momentach nie slychac... mam nadzieje ze sie na mnie nie pogniewacie, ale pan akompaniujacy zapomnial o dynamice i daje calosc full power. A tu piosenka taka z lekka sexy jazzowo romantyczna i jest mus przyciszyc od czasu do czasu.;)
    Nie powinnas byc co do siebie tak mocno krytyczna, masz przecudny glos!

    Poza tym swietny kawalek! Buziaki!
    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jestem tego samego zdania, ale ma za dużo powera, bo gra w rockowym zespole tak wiec wiadomo o co chodzi :D

      Usuń
  2. masz ogromny talent! świetna piosenka i genialne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 <3 Śliczne !!

    http://majka-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny masz głos.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ty ślicznie śpiewasz!♥
    świetny cover ;)

    xoxo
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękny głos :) Aczkolwiek trochę słabo Cię słychać ;)

    PS. Zmieniłam adres bloga, dlatego moje nowe posty mogą nie wyświetlać Ci się na panelu bloggera. Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://lenajestem.blogspot.com/2015/02/2-lata-ze-mna-nowy-adres.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne wykonanie! Masz świetny głos. Powodzenia w nagrywaniu nie tylko coverów, ale i swoich własnych piosenek!

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że dużo od siebie wymagasz, ale powinnaś też uwierzyć w siebie, masz naprawdę niesamowity głos.
    ________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że dużo od siebie wymagasz, ale powinnaś też uwierzyć w siebie, masz naprawdę niesamowity głos.
    ________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej wierze i przestaje sie przejmowac opinia innych :) Dzieki za dobre słowo :)

      Usuń
  10. Masz bardzo ładny głos :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieki Ilonka za odwiedziny! Jasne, ze jeszcze pamietam ;) Masz piekny glos, pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to bardzo mi miło :* Na pewno będę do ciebie zaglądać :)

      Usuń
  12. Świetnie ci wyszedł ten utwór :) Masz piękną barwę głosu :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna barwa, z przyjemnością się Ciebie słucha! Kochana nie przestawaj śpiewać!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)