środa, 21 stycznia 2015

Spódniczka w kratkę

Hej, w dzisiejszej stylizacji wykorzystałam spódniczkę w kratę, którą niedawno dostałam od babci, była nie co za długa, tak więc postanowiłam ją skrócić, do spódniczki dobrałam czarny t-shirt z krótkim rękawkiem, kapelusz, legginsy, czarne botki oraz złotą biżuterię.
Pogoda w tym roku nas rozpieszcza dlatego też częściej ubieram spódniczki, nie zapominając jednak o grubych rajstopach czy legginsach :)





Kapelusz - H&M
Naszyjnik - Oasap
T-shirt - H&M
Spódniczka - DIY (spódniczka od babci)
Botki - Allegro


32 komentarze:

  1. idealne połączenie kolorystyczne <3

    ________________________
    trendy spring/summer 2015
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica jest piękna :*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja
    ładna spódnica
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia , spódniczka świetna ! Powodzenia :)

    http://majka-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie wszystko na Tobie leży, pasuje Ci (-:

    Może nie jestem ekspertem od mody, jednak moim zdaniem - idealnie prezentujesz sie w tej stylizacji (-:

    Po prostu - jakikolwiek byłby tego wydźwięk, nie zrozum mnie źle - masz bardzo dobre kształty do takich właśnie kreacji (-:

    Powiedziałbym, że bardziej Ty rozpieszczasz niż pogoda ... (-:

    Oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha :D Jak zawsze zabawny Filip ;)
      Dzięki :)

      Usuń
    2. (-: , nie ma za co. Przyjemność po mojej stronie (-:

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Czerń i czerwień, zawsze dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jestem tego samego zdania :)

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądasz. Cudowna spódniczka. ;)
    _____________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Generalnie nie lubię takich spódnic, ale przyznam że wygląda na prawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna spódniczka! :)
    http://kasiahola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszystko co ma kratkę, twoja spódniczka jest cudowna!
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, też bardzo lubię kratę ;)

      Usuń
  11. Bardzo lubię spódniczki w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tegoroczny hit zimy, czyli moda trafiła w Twoje gusta :)

      Usuń
  12. Piękna stylizacja! Spódniczka jest świetna, zawsze chciałam taką mieć ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją dostałam od babci, ciach ciach i jest moja wymarzona :)

      Usuń
  13. Świetna stylizacja. Sama bym się tak ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post

    Zapraszam na mojego bloga jeśli się spodoba zapraszam do obserwacji .
    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)