środa, 19 listopada 2014

Wigsbuy

Cześć, dzisiejszy post będzie nieco inny, ponieważ napiszę troszeczkę o doczepianych włosach. Kiedyś pisałam o tym, że bardzo chciałabym doczepić sobie włosy, ale zawsze bałam się o to jaki dobrać kolor, na co zwrócić uwagę podczas kupna, jakie są sposoby ich zakładania, gdzie znaleźć takie, które sa dobrej jakości. Właśnie udało mi się znaleźć odpowiedź na moje wszystkie pytania. Przeglądając strony internetowy natknęłam się na Wigsbuy.

Na stronce jest mnóstwo damskich jak i męskich dopinek, zaciekawiły mnie fryzury stylizowane na popularne gwiazdy takie jak Rihanna czy Beyonce. Możemy znaleźć tam włosy syntetyczne, ale także naturalneKażda z Was znajdzie coś dla siebie, mają przeogromny wybór, a włosy są świetnej jakości. Szczególnie polecam zakładkę about Wigs, w której znajdziecie bardzo dużo cennych rad, między innymi jak dobrać rozmiar? Jak wybrać? czy Jak pielęgnować dopinki?

Hello, today's post will be a bit different, because I write a little bit about hair trailed. I used to write about the fact that I'd really like to attach my hair, but I always was afraid about how to choose a color, what to look for when buying, what are the ways of putting them on where to find the ones that are of good quality. I was able to find an answer to all my questions. While browsing the Internet I came across a Wigsbuy.

On the page there are plenty of women and men dopinek, interesting were my hair styled on popular celebrities such as Rihanna or Beyonce. We can find a synthetic hair, but also natural. Each of you will find something for themselves, they have enormous choice, and the hair is of great quality. I especially recommend about Wigs tab, where you can find a lot of valuable advice, including how to choose the size? How to choose? or How to cultivate hair trailed?


Zaprezentuję Wam kilka dopinek, która mnie zainteresowały:
I'll show you a few hair trailed that interested me:


       
   

Wigsbuy mają bardzo duży wybór w perułkach. Jest mnóstwo odcieni oraz rodzai fryzur od męskich cięć po bardzo długie. Jest też dużo afrykańskich upięć, afro, delikatne loki czy fale, które ubóstwiam. Te które wybrałam wyżej, myślę, że fantastycznie prezentują się na głowie, a także wydają się bardzo gęste, a to dla mnie bardzo, bardzo ważne z tego względu, że raczej należę do osób o lichych włosach.
Wybrałam kolor czerwony, ponieważ, moje są już zniszczone i chciałabym je trochę ożywić, a dodatkowo zainteresowała mnie długość, o której marzę. Postawiłam również na blond, ponieważ nadal mam sentyment do tego koloru, może kiedyś postanowię zmienić kolor i wrócę do naturalnego. Ostatnie włosy, które wybrałam to ciemny brąz z jaśniejszymi refleksami, urzekło mnie ułożenie włosów, uwielbiam lekko zakręcone loki, o takiej długości, wyglądają kobiecą i bardzo seksownie.
W dzisiejszych czasach kobiety mają większą możliwość zmiany swojego wizerunku, w ciągu dnia mogę być blondynką, a wieczorem czarnowłosą pięknością. Ceny perułek również znacznie się obniżyły, tak więc wiele z Nas może sobie na nie pozwolić i poprawić humor nowych, świeżym wyglądem :)

Wigsbuy have a very large selection of perułkach. There are plenty of shades and types of male hair cuts on very long. There is also a lot of African bake, afro, delicate curls or waves, which I adore. Those that chose above, I think the fantastic present on the head, and also seem to be very dense, and that for me very, very important, therefore, that rather belong to the people of shoddy hair.
I chose the color red because mine are already destroyed, and I want them to liven things up, plus I got interested in the length of the dream. I put the blonde, because I still have a fondness for the color, maybe one day I decide to change the color and get back to nature. Latest hair, which I chose a dark brown with lighter hues, grabbed my hairdo, I love the slightly twisted curls to a length, look feminine and very sexy.
Today, women have a greater ability to change their image during the day can be a blonde, a black-haired beauty evening. Perułek prices also dropped significantly, so many of us can afford them and improve the mood of new, fresh look :)



20 komentarzy:

  1. hmmm nie doczepiałam nigdy:)
    ale mam ich tak sporo, że chyba nawet nie muszę :)

    _________________________________________
    kolejna porcja rzeczy do sprzedaży!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi się przypomniało, jak pod wpływem chwili obcięłam włosy dla kogoś, a dzień później cholernie tego żałowałam... byłam w takiej załamce, ze chciałam sobie kupić dopinki :D Na szczęscie to tylko złe wspomnienia już :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie doczepialam sobie wlosow, ale chcialabym doczepic i zobaczyc jak bym wygladala w dluzszych. ;3
    Swietny post. :)

    Nowy post, zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/2014/11/zniszcz-ten-dziennikbluza-3.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto zaszaleć i spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie doczepiałam i raczej tego nie zrobię
    i tak mam dużo włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wprawdzie to troche nie mój temat, hehe (-:


    Jednak mimo wszystko uważam, że Ty nie potrzebujesz doczepianych włosów, czy innych rzeczy.

    Moim zdaniem właśnie przez to uzyskasz odwrotny efekt, niż oczekujesz....

    Powinnaś prezentować swoje naturalne atuty, a nie zasłaniać sie dodatkowymi rzeczami, bo naprawde tego nie potrzebujesz (-:

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem za doczepić niem włosów ;p często efekt jest opłakany....

    OdpowiedzUsuń
  8. zainteresowałaś mnie temetem, lecę przejrzeć asortyment sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo bardzo ładnie wyglądają te dopinki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te dopinki są genialne!! Bardzo naturalne =)

    http://luxwell.blogspot.com/2014/11/2.html

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie włosy blond się podobają choć kobieta zmienną jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda to bardzo naturalnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne i wyglądają bardzo naturalnie. ;)
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kupiłam dwa razy doczepiane włosy i jakoś nie jestem zadowolona. sama mam cienkie i bardzo widać różnicę.. ot problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja kiedyś sama sobie doczepiałam :)

    zapraszam na nowy, smaczny, post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądają te dopinki :) Ja kiedyś chciałam sobie takie kupić ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe jak by to wyglądało na moich włosach ponieważ nigdy nie miałam doczepianych włosów ;)
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami faktycznie nie widać, kiedy ktoś ma doczepiane włosy, a czasami to po prostu masakra na głowie :P
    Ja nigdy nie doczepiałam, w sumie na razie zapuszczam włosy, więc ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)