poniedziałek, 7 lipca 2014

Podsumowanie

Cześć, przeglądając inne blogi, zauważyłam, że często wstawiacie miesięczne podsumowanie z instagrama, pomyślałam, że jest to dobry pomysł, a także okazja aby zaprosić Was do obserwacji i lajkowania moich zdjęć ;) Jak już pisałam wcześniej instagram założyłam z czystej ciekawości i bardzo mnie wkręcił, tak naprawdę częściej można mnie tam spotkać niż na blogu ;)

Trochę się tego uzbierało od powstania mojego konta, tak więc zapraszam do oglądania i lajkowania moich instagramowych fotek ;*






38 komentarzy:

  1. Świetny mix zdjęć :) Cudne te sukieneczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ode mnie follow! :* (xkatte_)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, ja uwielbiam instagrama :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny mix i zdjęcia ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix, niestety nie mam instagrama :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia <3
    Już obserwuje, teraz Ty :)
    http://swiatjodi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na pokazanie zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te dziewczęce, kwiatowe sukienki na zdjęciu pod wiśniami, na pewno cudnie w nich wyglądasz bo masz chudziutkie nogi

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :) Rzeczywiście sporo ich :) Fajne kolaże ci z nich wyszły :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nooo trochę tego jest. :P Bardzo fajne zdjęcia. :)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post:) Super blog! Co powiesz na wspólną obserwację?
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: gusiaablog.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie zajrzę i zaobserwuję :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł z tym podsumowaniem miesiąca. Super zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kotek, porzeczki i te sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię przeglądać takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. You're gorgeous honey! That porcelain skin- I'm jealous! ;D

    xo-Julie
    Peace. Love. LOL!

    Haute Khuuture Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne fotki. Super podsumowanie. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Musisz koniecznie wstawic fotki w tych 4 sukienkach z pierwszego zlepku zdjęc! :D
    http://nocnaballada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dużo zdjęć. :) Może mnie kiedyś też wciągnie instagram.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej jak świetnie to wygląda! :) Super :) Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę za*ebiste zdjęcia <3 Zapraszam do mnie na instagrama : http://instagram.com/aloha_paula_

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia :)

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam instagrama, jak już chyba pisałam :) Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)