środa, 2 lipca 2014

Bikini

Hej, jak ten czas szybko leci, nareszcie mamy lipiec, za 2 tygodnie wybieram się nad morze ze znajomymi, a skoro morze to czas pomyśleć o stroju kąpielowym.
Tym razem chciałabym coś innego, zastanawiam się nad ciekawym wzorem lub krojem, przeglądam strony internetowe i szukam czegoś odpowiedniego dla mnie.
Znalazłam kilka ciekawych modeli od lovelywholesale z którymi współpracuję i chciałabym Wam je pokazać, można znaleźć je na stronie http://www.lovelywholesale.com/.






31 komentarzy:

  1. Ładne te stroje. Ale żeby taki założyć, najpierw trzeba mieć ładny brzuszek.. czyli w tym roku nic po mnie na plaży ...
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się miętowy ale mam za duże piersi do takiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stroje :) Poklikałam.


    Zapraszam do siebie :) Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne stroje mi się podoba ten miętowy :-)
    -----------------------------------------------------------------------------
    Poklikasz u mnie w linki z ciuchami, bardzo mi na tym zależy :*
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/07/kolaz-sklepu-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne stroje, ja zmierzyłam w tym roku mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedostatni jest świetny! Ja już swój kupiłam niedawno :)
    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne są te kostiumy:)
    Zapraszamy na nowy post

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj niestety żaden nie jest dla mnie, te wszystkie sa dla szczupłych dziewczyn :) Najbardziej jednak podoba mi się ten pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stroje :) Mnie też chyba czeka w tym roku wymiana stroju kąpielowego jeszcze przed sierpniowym wyjazdem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne stroje *.* Najbardziej podoba mi się ten trzeci w paski! ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już kupiłam strój kąpielowy - intensywny pomarańcz z falbanką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mietowy i dwa pierwsze czarne rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już znalazłam strój dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mietowy i czarny na ramkach :) ja tam nie kupuje stroju tylko wbijam sie zawsze w spodenkach i staniku ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem fanką klasyki, więc wybrałabym czarny wiązany na szyi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe opcje:) Ja lubię klasykę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie miętowy! :P

    http://friendsfashionlif.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. 5 mi się najbardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny jest ten w motyw USA i miętowy :3

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. miętowy i niebieski rewelacyjny *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. te dwuczęściowe są super <3

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne są wszystkie, ale te fikuśnie powycinane chyba nie dadzą fajnego efektu po opalaniu :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)