piątek, 13 czerwca 2014

Rings&Tings

Cześć dzisiejszy post miał być o czymś zupełnie innym, ale niespodziewanie doszła do mnie paczka od rings&tings, która pozytywnie mnie zaskoczyła i postanowiłam ją Wam pokazać.

W paczce znajdował się pierścionek, łańcuszek oraz bransoletka, wszystkie te rzeczy bardzo mi się podobają i już nie mogę doczekać się kolejnej współpracy ;)

Niedługo weekend, w sobotę wybieramy się do znajomej, która właśnie się przeprowadziła, a niedziele niestety spędzę w szkole, ponieważ mam jeden z ostatnich egzaminów, pomimo kilku dni jakie zostały, nie czuję siły na naukę i ciągle się wykręcam ;D
Na kilku blogach widziałam, że wy też na półmetku i czekają was ostatnie testy, na pewno damy radę zobaczycie ;)

Udanego weekendu :*





31 komentarzy:

  1. ładne :)
    zapraszam na pyszne ciasto! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna biżuteria *.* Łańcuszek jest cudny!
    Pozdrawiam :) http://kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :)
    śliczna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy! :D

    http://threeyoungfriends.blogspot.com/2014/06/fly-fly-away.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy :D Oby rozwijała się pomyślnie :D
    Śliczna jest ta złota bransoletka :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka cudna :) No, mi został tydzień egzaminów, a potem wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy dostałaś :) Mi też został ostatni egzamin tylko, że w poniedziałek :) Życzę ci powodzenia z tym twoim co byś go dobrze zdała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne! ;))

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne,a najbardziej chyba ta bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa notka, sliczna bizuteria. :)

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :) Co powiesz na wspólną obserwację?

    melaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletka i pierścionek jak najbardziej.
    ❤ cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Również ostatnio dostałam od nich paczkę :)
    Ładna biżuteria.

    ~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bransoletka piekna:)
    powodzenia!
    dariia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super ;) jak udało Ci się zacząc z nimi współpracę ;)? zdecydowanie fajny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście biżuteria mi nie przypadła do gustu, ale chyba najważniejsze jest to, że Tobie się podoba. :))

    OdpowiedzUsuń
  17. bransoletka mi sie podoba :>
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tego co widzę, mają oni praktycznie to samo co na katherine.pl, ale sporo drożej : pniestety jest minus, bo to jest hurtownia i musisz zrobić zamówienie za minimum 100 ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)