środa, 9 kwietnia 2014

Szpital

Hej, dawno do Was nie pisałam, ale mam mnóstwo pracy, w piątek mama Pawła trafiła do szpitala :( i wszystko się poprzewracało, opiekujemy się też młodszą siostrą Pawła, musimy jakoś ogarnąć wszystko.
Najważniejsze to powrót do zdrowia, dziś mama Pawła robione będzie miała ostatnie wyniki i miejmy nadzieję, że wróci już do domu, bo wszyscy jesteśmy zmartwieni co jej dolega :/

Postaram się znaleźć chwilkę czasu i nadrobić zaległości na blogu, mam nadzieję, że się nie gniewacie za moją nieobecność :/





39 komentarzy:

  1. Zdrówka życzę mamie Pawła... a Wam wszystkim wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia dla mamy Pawła! I powodzenia w ogarnianiu wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powrotu do zdrowia Twojej teściowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby wszystko dobrze się skończyło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno będzie dobrze :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia twojej teściowej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieobecność to teraz nic oby mamie Pawła nic nie było poważnego..

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo zdrówka życzę, na pewno wszystko będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic się nie stało, przecież każdy wie, że zdrowie jest ważniejsze! :))

    Pozdrawiam <3
    http://kikaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powrotu do zdrowia dla mamy Pawła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby wróciła do zdrowia ; O

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby wyzdrowiała, a co do nieobecności na blogu to czasem są ważniejsze sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej biedna! Wszystko bedzie dobrze!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. no to tylko życzyć zdrowia :)

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybkiego powrotu do zdrowia dla Twojej teściowej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no to zdrówka ! bo to najwazniejsze :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrząc na tytuł myślałam, że Tobie coś się stało.
    Szybkiego powrotu do zdrowia dla teściowej :))
    Ile siostra Pawła ma lat?

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowiej <3
    Zapraszam do mnie dailyilona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję że wszystko będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki za "bezstresowe ogarnianie sytuacji" A mamie Pawła życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  21. ehhh... przesyłam buziaki! i czekam na Twój powrót i pisanie jak tylko już znajdziesz czas.
    Pozdrawiam :)
    www.patrycjaguzek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do zareklamowania swojego bloga! --------> http://blogujmy-wspolnie.blogspot.com/

    Zajrzyj również na mojego bloga i zaobserwuj jeżeli Ci się spodoba:) http://diary-black-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny wpis :)

    Obserwuję Twojego bloga, czy mogłabym liczyć na rewanżyk ? :)
    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że bezmyślnie skopiowałaś dla mnie komentarz :/ mogłaś chociaż spojrzeć na nagłówek.

      Usuń
  25. ojj, powrotu do zdrowia, oby wszystko było w porzadku

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdrowia życzę :) Wszystko będzie dobrze :)
    Pozdrawiam.

    carolajnstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. DZIĘKUJE WAM KOCHANE ZA MIŁE SŁOWA ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)