środa, 16 kwietnia 2014

Środowe porównanie

Cześć, jak co środę robię moje modowe porównanie ;) Dzisiaj mam dla Was dwa różne sety, bo są to dwa różne style, ale wykorzystana jest w nich skórzana kurtka.


Pierwsza stylizacja jest bardziej sportowa, czyli to co lubię nosić na co dzień, czarne sznurowane botki, koszula w kratę, przetarte jeansy oraz skórzana kurtka w cudownym brązowym kolorze, do tego tak naprawdę nie potrzeba żądnych dodatków, można tak jak na zdjęciu dodać kolorystycznie pasujący pasek, albo ewentualnie delikatną bransoletkę, która dopełni całość. Stylizacja bardzo w moim stylu ;) A jak Wam się podoba?





Druga stylizacja to zupełne przeciwieństwo pierwszej, mamy tu glamour'owy look połączony z rockową skórzaną kurtką, podkreślającą kształty żółtą sukienką oraz czarnymi szpilkami z odkrytym palcem.
Dodałabym srebrną bransoletkę i mega odjechany wisior oraz wymieniłabym szpilki z odkrytym palcem, na zwykłe. Stylizacja cudo! Idealna na wyjątkowe wyjścia ;)





A jaki jest Wasz typ? Który out-fit pasuje do Waszej osobowości?


35 komentarzy:

  1. Najczęściej chodzę ubrana podobnie do tej pierwszej stylizacji ; )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba zestawy cudowne :) W zależności od sytuacji pewnie bym ubrała albo jeden albo drugi gdybym miała bo bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardziej podoba mi się zestaw drugi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie pierwszy zestaw jest bliższy memu sercu :)
    ta kurteczka jest świetna !
    pozdrowionka:*
    zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za zestawem drugim ;) Prezentuje się super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię ubierać się czasami elegancko, a czasami na sportowo :D

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mi sie bardziej podoba ten pierwszy zestaw ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje mają coś "mojego", więc trudna decyzja, która lepsza. ;D

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje są przepiękne jednak ja na co dzień chodzę ubrana podobnie jak do pierwszej :)
    Obserwuję i liczę na rewanż!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja Demi jest śliczna :)

    Zapraszam do mnie :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. oba cudowne <3
    www.blog017.blogspot.com ☻

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie pierwszy, ale jakbym miała się ubrać na jakieś wyjście to dokładnie w sukienke i ramoneske :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie są w moim stylu i średnio mi się podobają ;D
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  14. obie stylizacje-cudo!

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza jest ta sukienka w drugiej stylizacji! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Drugi zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy zestaw jest bardziej w moim stylu :) Zapraszam na nowy post ♥ Byłoby mi bardzo miło gdybyś zajrzała ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie nr 1 ale sukienka w 2 jest sliczna

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zdecydowanie pierwszy ale drugi tez jest sliczny ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie na codzień to 1, a na inne okazje, oczywiście 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się bardzo zielona sukienka w drugim stroju! :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie 2 jest ładniejszy set ale jednak nie lubię szpilek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza stylizacja jest lepsza. ;D Bardziej pasuje do mojej osobowości i stylu. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)