środa, 2 kwietnia 2014

Kwieciste sukienki

Hej ;) praca napisana, miałam chwilową wenę i podbudowały mnie wasze komentarze :) czeka mnie jeszcze jedna do napisania, ale z nią pójdzie mi na pewno lepiej ;)

Dzisiaj mamy środę, a więc czas na modowe porównanie, za oknem zrobiło się bardzo ciepło, dlatego też pomyślałam, o kwiecistych sukienkach, które są bardzo modne w tym sezonie. Uwielbiam taki kobiecy krój, który podkreśla nasze kształty ;)

W pierwszej stylizacji oczarował mnie kolor i cudnie komponujące się kwiaty, jeśli chodzi o buty, to nie przepadam za takimi platformami, natomiast torebka jest ciekawa chociaż również nie pasuję mi w tej stylizacji, postawiłabym raczej na gładką kopertówkę w kolorze kwiatów oraz pasujące kolorystycznie szpilki. Jeśli chodzi o dodatki na pewno wybrałabym delikatną biżuterię, podkreślającą całość.




W drugiej stylizacji podoba mi się wszystko. Sukienka jest genialna, kolor cudowny, krój przepiękny, buty, pomimo pasków, które optycznie skracają nogę i tak według mnie świetnie komponują się z torebką, na pewno dodałabym delikatną biżuterie tak jak pisałam w przypadku pierwszej stylizacji.





Która lepsza? 


35 komentarzy:

  1. Mi zdecydowanie bardziej podoba się ta pierwsza sukienka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardziej podoba się sukienka nr 2 :) Zapraszam do mnie : alis-hallbewon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka zdecydowanie druga, za to buty i dodatki bardziej podobają mi się w pierwszej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie sliczne, mi przypadla w gust ta druga ;)
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com/2014/04/sunshine-neon-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy zestaw idealnie pasuje do mnie ,zmeniłabym jedynie butki :)
    pozdrowionka, sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza ale z innymi dodatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie śliczne, ale pierwszy zestaw według mnie jest ładniejszy ;)

    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie pierwsza stylizacja podoba mi sie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi do gustu przypadla nr 1<3
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w pierwszej! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza najlepsza, uwielbiam sukienki o takim kroju. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardziej podoba mi sie 1 sukienka jest śliczna
    Zapraszam

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby dwie stylizacje są świetne. ;) Stwierdziłam, że czas wybrać się na zakupy, bo w szafie mam tylko jedną sukienkę w kwiaty. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy zestaw bardzo ładny. Drugi też ale ten pierwszy tchnie świeżością :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne sukienki a szczególnie ta druga <3

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga jest mega <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się takie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie 1 jest lepsza ! :)
    uwielbiam ubrania w kwiatki :)
    pozdrowionka:*
    zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jest sukienka nr 1

    obserwuję :)
    http://pamientnikzuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza! Ogólnie lubię kwieciste wzory, kocham wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie sukienki bardzo ładne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obydwa zestawy są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię takie sukienki. :3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem pierwsza jest o wiele ładniejsza. Może i bardziej skromna, ale za to delikatna i śliczna :-)

    www.ankais.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Obydwie mi się podobają, ale chyba wybrałabym drugą. :)
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Chwilę przewijałam w górę i dół żeby porównać stylizacje i chyba jednak nr2 wygrywa, chociaż szczerze mówiąc buty bym wymieniła na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ślcizne <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. zdecydowanie numer 1 wygrywa, jeśli chodzi o mnie. ;-)

    zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)