poniedziałek, 31 marca 2014

Lasagne

Hej ;) Przepraszam, że dawno nie pisałam, ale piątek miałam bardzo pracowity, a po pracy wpadł znajomy i nie miałam czasu usiąść do komputera, ale już wróciłam, mamy cudnie pogodny poniedziałek, wszystko zapowiada się dobrze, ciekawe co przyniesie nam ten tydzień ;)

Czy robiliście kiedyś lasagne? Ja miałam swój debiut nie do końca udany, ale przepis pomimo trudności udało mi się zrealizować ;) Niestety ostatnie zdjęcie ściągnęłam z internetu, bo chciałam je zrobić, ale lasagne już nie było ;D

Przepis brałam od tego pana: https://www.youtube.com/watch?v=6oYYx_U1kM4
Świetny film, ale muzyka trochę irytująca :D




38 komentarzy:

  1. Ja robiłam wiele razy, ale pamiętam, jak za pierwszym razem przypaliłam sos beszamelowy ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no no smakowicie tutaj u Ciebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda, ż rozstałaś się z Pawłem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham? Nie, kto nagadał Ci takich głupot? I kim w ogóle jesteś, bo jakoś się nie przedstawiłeś/aś.

      Usuń
  4. Wygląda rewelacyjnie!
    Ja niestety jestem kiepska w gotowaniu ;|

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm muszę to wypróbować :D

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm :D akurat jak jestem głodny :)) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. nie robiłam i nawet się nie zabieram, za wysokie progi jak na moje wątpliwe zdolności kulinarne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha! nie robiłam, zwykle zdawałam się na mame:)

    OdpowiedzUsuń
  9. smacznie wygląda :D
    osobiście nigdy jeszcze tego dania nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie próbowałam ale może dzięki Tobie to się zmieni :)

    http://karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam lasagne <3 Moja mama robi jeszcze pyszną ze szpinakiem

    dziewczynazblogiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmmm :3 Ja sama nigdy nie robiłam lasagne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie jadłam, ale wygląda pysznie!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  14. moja mama akurat przechodziła jak patrzyłam na twoje poczynania i "ale musiało być pyszne!" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nigdy nie jadłam, może się kiedyś pokuszę i zrobię, bo wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pyszna jest czesto robie :) buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/03/military-chic.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda bardzo smacznie :) Zresztą sam fakt że nie zdążyłaś zrobić zdjęcia oznacza że była pyszna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lasagne raz próbowałam zrobić, ale poległam przy makaronie :( Ale jeszcze spróbuje, nie poddam się, bo jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lasagne i spaghetti mogę jeść na okrągło ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda bardzo smakowicie. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam lasagne tylko bez mięsa - ostatnio robiłam ze szpinakiem pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  22. idealna lasagne. wygląda przepysznie, ja na razie się nie skuszę bo jestem na diecie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam wszelkie dania z makaronami w różnej postaci - lasagne również :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale smakowicie wygląda! Nigdy nie jadłam lasagne ;P

    http://kikaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Podkład muzyczny na tym kanale po prostu woła o pomstę do nieba :D ahahha xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jaki podkład? Nie mam żadnego podkładu :/

      Usuń
    2. Chodziło mi o kanał na youtubie tego pana z przepisem ;) Sorki, nie sprecyzowałam ;)

      Usuń
  26. Cześć, jestem Żaneta, muszę potwierdzać, że bardzo frapująco piszesz swojego bloga, nader z zapałem na niego wstąpię z pewnością od czasu do czasu, pozdrawiam Cię, całusy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana :-* to bardzo miłe. Calusy :-*

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)