środa, 26 marca 2014

Jeansowa koszula

Hejka, dzisiaj mam dla Was kolejne środowe porównanie. Tym razem wybrałam dwie bardzo do siebie podobne stylizacje z wykorzystaniem jeansowej koszuli, która znowu wraca do łask ;) coraz częściej można ją spotkać w sklepach i to w przeróżnych wzorach i fasonach, ja jednak postawiłam na klasyk ;)

W pierwszej stylizacji wykorzystane zostały kwieciste jeansy kolorystycznie pasujące do koszuli, w połączeniu z brązowymi litami i w tym samym odcieniu torebką, świetnie ze sobą kontrastują, jeśli chodzi o dodatek, to tak jak w stylizacji postawiłabym na zwykły, prosty zegarek lub ewentualnie na kolorystycznie pasującą delikatną bransoletkę.




W drugiej stylizacji na pierwszy rzut oka rzuca się kwiecista spódniczka, która kolorystycznie świetnie pasuje do szpilek, koszulę na pewno wsadziłabym w środek lekko ja wywijając, jeśli chodzi o torebkę, to raczej postawiłabym na jakąś kopertówką w odcieniu i fakturze butów. W tej stylizacji brak jest jakichkolwiek dodatków, ja jednak ubrałabym duży pasujący do całości pierścień lub długi łańcuch.




A co Wy sądzicie? Czy dodałybyście coś do tych stylizacji?

39 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba, może glownie dlatego że bardziej wolę spodnie niż spodniczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest świetna! Druga w ogóle mi się nie podoba - rzecz gustu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne propozycje ,koszula jeans must have kazdego sezonu:)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym tu nic nie dodawała :) też mam klasyczną, jeansową koszulę i ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś za koszulami nie przepadam :) Ale stylizacje ładne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za dżinsowymi koszulami, ale pierwsza stylizacja bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię koszule :))
    Pierwsza stylizacja jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy zestaw jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam jeansowe koszule <3
    pierwszy zestaw jest świetny ;)
    do drugiego dodałabym jakąś złotą biżuterię

    http://live-in-your-dreams-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pierwszego też dużo złota! :)
      haha :D

      Usuń
  10. Pierwsza stylizacja podoba mi się bardziej. :) Do jeansowej koszuli wyobrażam sobie jedynie spodnie lub spodenki - spódnica z drugiej wersji mnie nie przekonuje. :)
    Wzięłabym pod uwagę fryzurę do tej stylizacji - wydaje mi się, że pasowałyby tu związane, lekko ulizane włosy, czyli tradycyjny kucyk :D + dużo złotej biżuterii (wersja dla mnie) dla wprowadzenia zamieszania xd :D
    NIKO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rzeczywiście ciekawie ;) w sumie to mi też pierwsza stylizacja bardziej się podoba ;)

      Usuń
  11. W tej pierwszej stylizacji są śliczne buty :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie wybieram pierwszą stylizację :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta pierwsza jest super *_* podobają mi się najbardziej buty :)
    zajrzyj też do nas dopiero zaczęłyśmy http://agataroksanabasia.blogspot.com/



    .
    Friends forever !
    agataroksanabasia.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne stylizacje, lecz mi bardziej do gustu przypadł outfit nr 1 :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog zapraszam do mnie + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza - cudowne spodnie *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. 2 stylizacja jest boska :3

    broaden-horizon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie outfity <3
    www.blog017.blogspot.com ♥
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie pierwsza stylizacja ładniejsza ;)
    bardzo podobają mi się takie koszule ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. ja wybrałabym pierwsza :)
    co do twojego komentarzu: haha tak , zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) wszystkiego dobrego w takim razie życzę ;)

      Usuń
  21. Obydwie stylizacje bardzo mi się podobają :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzy mi się taka koszula :) Nie mam takiej w szafie,bo zawsze wydają mi się drogie w sieciówkach;/ Piękne stylizacje, zwłaszcza 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie takie samo zdanie. Ale może kiedyś uda mi się wyszukać coś w dobrej cenie ;)

      Usuń
  23. Świetny post :)
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oba zestawy są świetne. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne stylizacje :)
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się podoba torebka ze stylizacji nr 1. Kiedyś miałam granatową o podobnym kształcie, niestety w konsekwencji kontaktu z kotami nie nadawała się do użytku publicznego.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie stylizacje są świetne. ;3 Dżinsowa koszula jest moim must have na wiosnę. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)