środa, 19 marca 2014

Dresses

Hejka :) znalazłam w internecie dwa świetne outfity, które poniekąd są do siebie bardzo podobno, ale jednak zupełnie różne. Kocham lity, a detale na nich są cudowne, na pierwszym zdjęciu delikatna koronka, a w drugiej stylizacji cudowne kwiaty, jeśli miałabym wybrać buty to na pewno były by to te drugie <3

Natomiast obie sukienki są bardzo wyjątkowe, w pierwszej podoba mi się krój, a w drugiej koronkowe wykończenie. Jeśli chodzi o dodatki to w pierwszej stylizacji myślę, że pasują do całości, jednak w drugim zestawie korale są ok, ale te ćwieki...hmmm sama nie wiem, chyba zostawiłabym tylko koralową bransoletkę.

Co sądzicie? Podoba się Was coś szczególnego?





31 komentarzy:

  1. Sukienka z pierwszego zestawu cudna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są piękne. ;} Jednak bardziej urzekła mnie ta pierwsza. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza sukieneczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się sukienka z pierwszego zestawu i buty z drugiego <3

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy zestaw <3

    może skusi Cię moja tarta pomarańczowa? zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie bardziej podoba mi się pierwszy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lity są cudowne ! dlatego, że są wygodne i dlatego, że są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba zestawy są świetne ! :) Najbardziej chyba podobają mi się naszyjniki w obu zestawach i sukienka z pierwszego. Cudowne ♥ ! http://harizon-helf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienkę z drugiego zdjęcia można znaleźc na Persunmall! :)
    Ja też chcę takie lity! Nie wiesz gdzie można kupić?

    http://stayy-positivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia....bęzie trzeba poszperać, ale widziałam podobne na www.lovelyshoes.net

      Usuń
  10. PIĘKNE ♥
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba stroje są bardzo ładne, w pierwszym sukienka jest cudna *.*

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsza stylizacja jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne! *O*
    Uwielbiam koronki ^o^

    http://kikax33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi bardziej podoba się pierwszy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten pierwszy jest o wiele lepszy!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  16. ale śliczna jest ta pierwsza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsza piękna ;) bardzo fajny blog ;D od niedawna prowadzę bloga byłoby milo jakbyś wpadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. obie piękne <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. obie piekne :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  20. Love the white dress, it looks good with the heels. mywhiteT.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka z pierwszego zdjęcia jest śliczna :)) Też uwielbiam lity :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne buty z tego drugiego zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie posty ! ;3
    zapraszam do mnie: sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super :) śliczności :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne są te koronkowe sukienki. *.*

    http://morihirowonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)