wtorek, 7 stycznia 2014

Noworoczne postanowienia

Hej, ciąg dalszy moich styczniowych niepowodzeń delikatnie dobija, ale staram się o tym nie myśleć, tym bardziej, że pierwszy raz w życiu chcę stworzyć postanowienia noworoczne, które bardzo chciałabym zrealizować do końca grudnia co z tego wyjdzie zobaczymy, ale na pewno będę się starać ;)

Mam mnóstwo postanowień, ale większość to małe rzeczy przy których potrzebne są tylko i wyłącznie chęci.
 
Moje postanowienia:
- znaleźć normalną pracę
- poprawić relacje z bliskimi
- zdobyć dobre wyniki w nauce
- zapisać się na kurs
- zacząć poważnie oszczędzać
- wylecieć chociaż na weekend do 2 europejskich miast
- dodawać więcej coverów
- dodawać więcej stylizacji
- ćwiczyć regularnie (brzuch, uda, pośladki)
- pić dużo wody
- chodzić do kościoła
- do końca roku zdobyć 5000 obserwatorów (będę musiała liczyć na waszą pomoc w tym punkcie ;))
- zrobić nowe tatuaże
- ograniczyć fastfoody
- nauczyć się nowych przepisów kulinarnych




45 komentarzy:

  1. Bardzo fajne postanowienia też chciałam zrobic ale tak nic by z tego nie wyszlo bo nie ma checi .
    Zapraszam julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...ale ich dużo :) Ja mam 3 i mam nadzieję że się uda :) A i Tobie życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ich:)
    A o jaki kurs chodzi? Prawo jazdy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo bardzo dobry pomysł, a może, zobaczymy ;)

      Usuń
  4. Ja na razie jestem chora, więc mój punkt z ćwiczeniami na razie odpada. A więc powiedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w realizacji postanowień :) Na pewno ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w realizacji postanowień - widzę same konkrety, musi się udać :) A postanowienia kota z rysunku są boskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja przestałam się bawić w postanowienia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby to wszystko nie skończyło się na słowach, a na osiągniętym celu :)
    Powodzenia.

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie czekam na więcej coverów. Ja też w tym roku biorę się za gotowanie i nowe przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo celów sobie wyznaczyłaś,życzę w takim razie powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia i wytrwałości w postanowieniach. ;)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci powodzenia. :)
    Trzymam kciuki.

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie mam postanowień bo i tak jakoś mi się tak układa że mało z nich realizuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia, i ciekawa jestem na jaki kurs planujesz się zapisać ;) Mi się marzy np. kurs tańca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę o jakieś pielęgnacji, albo język obcy, ale jeszcze nie wiem ;) na pewno coś odjechanego ;)

      Usuń
  15. Powodzonka :)
    punkt "pić dużo wody" też musiałabym dodać do swojej listy postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. P.S. Mam nadzieję, że paczuszka ze świeczkami PartyLite już doszła do Ciebie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak doszła doszła zapomnialam napisać, niedlugo zrobie post o niej bo narazie nie moge sie nacieszyc, że drugi raz udało i się coś wygrać ;)

      Usuń
  17. Już możesz mnie zaobserwować (mam taką nadzieję :-) ) Oczywiście ja Ciebie również zaobserwuję ;) (Publicznie?)
    Pozdrawiam ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tam tez mam kilka ;p
    trzymam kciuki abys wszystkie zrealizowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, obserwuję :D
    Rewanż?
    http://julie--in--wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe postanowienia. Powodzenia w realizacji postanowień :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. życzę wytrwałości w postanowieniach :) i oby ten rok już miał tylko dobre dni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę, aby udało Ci się postanowienia zrealizować :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. ja to sobie postanowiłam kilka rzeczy, mam cały rok, żeby je zrealizować :) Życzę wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  25. pwoodzenia w " normalnej " pracy ;p
    A ja nie mam postanowień ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kilka z Twoich postanowień pokrywa się z moimi;-) i z chęcią pomogę w realizacji jednego - dołączam do obserwatorów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana ;* dziękuję za wsparcie ;)

      Usuń
  27. kilka z Twoich postanowień jest baardzo podobnych do moich :) trzymam kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi nigdy nie chciało się robić tych Postanowień Noworocznych, bo wiem, że i tak mi się nie uda, ale doceniam to, że inni się w to angażują. :)

    http://mojkwiatzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Niektóre mam podobne ^^ Powodzenia życze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ojej! 5000? To ogromna liczba!:) Inna praca? a to ta jest 'nienormalna'? Dziękuję będę walczyć kodem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, właśnie sobie to uświadomiłam, że chyba nie dam rady ;D powinnam bardziej wpisać to w marzneiach niż postanowieniach ;)

      Usuń
  31. Powodzenia! Mam nadzieję, że się uda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja chciałabym ograniczyć się z komputerem i wrócić do regularnego czytania książek. ;] Obiecałam sobie, że codziennie będę chodzić w gorsecie ortopedycznym (mam skrzywiony kręgosłup) i poćwiczę na brzuch i uda.
    Powodzenia w realizowaniu postanowień. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzymam kciuki ;)

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)