środa, 8 stycznia 2014

Noworoczna stylizacja

Cześć, dopiero teraz przeczytałam Wasze komentarze pod moim ostatnim postem i jestem bardzo wdzięczna za tyle wsparcia, bardzo mnie to podbudowało, dziękuje ;*
W końcu wszystko powoli zaczyna się układać, chciałabym do końca stycznia mieć już większość spraw uporządkowanych, aby wiedzieć jak działać w tym roku.

Dwa dni temu spotkałam się z moją bardzo dobrą koleżanką i zaproponowała mi tymczasową pracę u niej, bo właśnie zwolniło się miejsce, nie jest to wymarzona posada, ale zawsze do przodu i bliżej spełnienia dalszych planów, a tym bardziej, że nie będę sama ;)

 ...chciałam pokazać Wam dzisiaj moją bordową stylizację z małą czarną, ciepłymi getrami oraz Litami <3 które ubóstwiam ;)

Z góry przepraszam za jakość zdjęć, zdążyłam zrobić je tuż przed wyjściem i dopiero teraz wrzucając je na komputer, dostrzegłam ich słabą jakość :/








  Buziaki ;*

33 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz :) Powodzenia w pracy ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz naprawdę świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądasz :* wszystkiego dobrego w pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że dodajesz tak mało zdjęć i nie są one za duże. Ślicznie ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę właśnie popracować na stronką, bo nie wchodzą mi na jedej stronie 2 zdjecia, dlatego je zmniejszam ;/ w przyszłości na pewno to zmienię ;) dziekuję za uwagę ;)

      Usuń
  5. Wyglądałaś świetnie :) pozdrawiam i zapraszam do siebie bo mam dla was niespodzianke na moim blogu . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w nowej pracy :) stylizacja całkiem fajna, a lity też ubóstwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądałaś, powodzenia w pracy. :)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nono kochana, wyglądasz zjawiskowo :) Powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne połączenie kolorystyczne.Udało cisie spełnić już jedno z postanowień :))
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sexowna stylizacja:))

    I gratuluję nowej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie dość odważna, sama bym takiej nie założyła, ale ty wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje KOCHANA ;) Ja kiedyś też wsydziłam się tak ubierać, ale pomyślałam sobie, a co tam nie mam jakiś super koślawych nóg, a młoda wiecznie nie bede ;)

      Usuń
  12. Gratuluję nowej pracy :*
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądałaś :**
    Życzymy Ci, abyś spełniła wkrótce swoje marzenia :)) :**

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, bardzo kobieca :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię stylizacje z zakolanówkami.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie wyglądałaś :)
    i powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale z Ciebie fajna dziewczyna (-:

    Ciekawa, kusząca stylizacja (-:

    Fajne gładkie i interesujące ciałko, którego widać kawałek (-:

    Poprosze więcej takich zdjęć (-:

    Całokształt robi wielkie, imponujące i pozytywne wrażenie (-:

    Super (-:


    Kusicielka ... (-:

    To dobrze, że wszystko sie powoli układa (-:

    Aleluja i do przodu (-:

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądałaś i powodzenia w pracy :)

    klaudiaa-klaudiaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog obserwuje + komentyj jesli sie spodoba post http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zakolanówki:) gratuluję nowej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic nie wiadomo, dopiero koleżanka ma zapytać ;), ale dziękuje ;)

      Usuń
  23. Świetnie wyglądasz. C; Powodzenia w pracy. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)