poniedziałek, 23 grudnia 2013

Świąteczna niespodzianka

Cześć wszystkim, nie mogłam do Was wcześniej napisać, ponieważ od samego rana byliśmy po za domem i musieliśmy pozałatwiać kilka spraw, jednak mając chwilę wolnego postanowiłam stworzyć dla Was małą niespodziankę ;) nagrałam krótki fragment piosenki o Rudolhp'ie, niestety byłam trochę zestresowana bo po drugiej stronie obiektywu grasowały moje kociaki i bałam się, że zrzucą mi aparat ;)

***
Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru przyniesie Wam spokój i radość. Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia spędzona będzie z bliskimi. Życzę Wam również, aby spełniły się Wasze marzenia ;)

***
Idą Święta,widać gości,
wydłub z karpia wszystkie ości.
Powyjadaj z barszczu uszy,
a gdy cię za bardzo suszy,
siądź wygodnie z flachą wina
i obejrzyj dziś Kewina!
Wesołych Świąt


75 komentarzy:

  1. ale super filmik ! tobie również wesołych !! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w Twoim głosie! Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczny głos ;) Również życzę wesołych świąt :*
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie! też mam zamiar jutro zaprezentować pastorałkę:) Niestety nie mojego autorstwa, ale mam nadzieję że się tak pozytywnie przyjmie jak Twoja!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, ale masz piękny, czysty głos!! Jak anioł!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie zaśpiewałaś :) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne wykonanie :)
    wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham bajkę o Rudolfie Czerwononosym <3
    a Ty pieknie spiewasz!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeej pięknie to zaśpiewałaś ;)
    Tb również życzę wesołych świąt ;)

    Przy okazji zapraszam na nowy świąteczny post u mnie z małym DIY :)))
    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudnie zaśpiewałaś! :)) Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym umieć śpiewać tak ładnie <3 Zapraszam na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jeeejku, cudowny masz glos, naprawde! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny filmik :)
    ładny masz głos
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny filmik :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo dla Ciebie za cudowny filmik. Bardzo miło się słuchało Ciebie :))). Radosnych Świat !

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękny, czysty głos. :) Zdziwię się, jeśli nie przejdziesz castingu do MBTM.
    Zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń oraz ciepłych i rodzinnych świąt. :)
    Nessa

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie śpiewasz :) pozdrawiam i również życzę ci wszystkiego co najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześlicznie zaśpiewałaś :) wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  19. filmik <3
    wesołych, pierniczkowych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ;D ;D lepszy jest niż Bitter Bianco dziękuję za komentarz:))

    OdpowiedzUsuń
  21. ale magia, nie dość, że śliczna to jeszcze utalentowana. gratuluję połączenia! Wesołych Świąt Kochana:**

    OdpowiedzUsuń
  22. ;D ;D lepszy jest niż Bitter Bianco dziękuję za komentarz:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie śpiewasz ;) tobie również życzę Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  24. ale pięknie śpiewasz, aż mi się miło na serduchu zrobiła ^^

    i dodaje do obserwowanych rzecz jasna ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. super <3 !

    i Tobie również Wesołych i Mega ciepłych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż nie chce się wierzyć, że już dziś Wigilia - tyle się na nią czekało :)
    Wesołych, wesołych, spełnienia marzeń! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale masz mega głos!
    wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Wesołych świąt!!!! :*
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Co za głos! Jak dzwon! ♥
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz świetny głos! :)
    Wesołych Świąt! ^^
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie! :)
    Wesołych świąt! :*

    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ilonko możesz mi powiedzieć jak sprawiłaś żeby odtwarzacz z youtube był takiej wielkości? Mój jest za każdym razem bardzo mały. Proszę udziel odpowiedź u mnie na blogu. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz ładny głos!!
    Wesołych Świąt!!
    Zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie *-* Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie śpiewasz.
    Wszystkiego dobrego dla całej rodzinki! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie śpiewasz! :))
    Pozdrawiam :)
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz bardzo, bardzo piękny głos! :) Trzeba go wykorzystać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wesołych świąt ! :) zaobserwowane :* buźka !

    OdpowiedzUsuń
  39. urocze wpisy w cudownym,świątecznym klimacie. :)
    i ogólnie cały blog świetnie prowadzony.
    z przyjemnością obserwuję.!

    OdpowiedzUsuń
  40. woow pięknie *_* Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wesołych Świąt :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post i blog ! Uwielbiam twój styl pisania i piękny design ,który zachęca do czytania twojego bloga ♥
    Obserwujemy ? (jeśli tak to zaobserwuj mojego bloga i napisz w komentarzu ,że już obserwujesz i teraz moja kolej)
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszcze głosu! Dziękuje za takie śpiewające pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ładny głos <3333

    http://sunsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. weeesołych <3
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com :) Jeśli możesz kliknij w baner na naszym blogu sklepu -SHEINSIDE:) Ja w zamian zaobserwuję twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  46. ojj nie tylko nie karp!

    Dodałam blog do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wesołych świąt :) Ja już obserwuję :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wesolychj !
    Zaobserwowałam, teraz Twoja kolej
    http://dream-travels.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Wesołych świąt!
    Ja już zaobserwowałam teraz ty :)
    mydayolus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Wesołych Świąt :)
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Wesołych Świąt :-)
    Dzięki za komentarz
    Ja również obserwuję ^_^

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepięknie śpiewasz! *.*
    Obserwujemy? Jeśli tak to odezwij się http://unrealizaable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Wesołych! ja juz dałam obserwacje teraz ty:*

    http://wifiprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. jak ślicznie śpiewasz ;____;
    wesołych :d
    zapraszam do skomentowania najnowszego wpisu, będzie wspaniale i dziękuję
    uszatkaa.blogspot.com
    + zawsze odwiedzam tych, którzy odwiedzają mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowna niespodzianka, słucham już 3 raz :)!

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo sympatyczne wykonanie :)

    Pozdrawiam i jeszcze Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  57. zaobserwowałam i zapraszam liza-01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Slicznie. Zaobserwowałam i liczę że spełnisz obietnicę i także zaobserwujesz.
    dusska-blog,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. How are You, do You know what sikis izle means? Is it in turkish?
    Boome Rang19 Games

    OdpowiedzUsuń
  60. pięknie śpiewasz, mam nadzieję, że święta upłynęły Ci przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Masz świetny głos ♥ Fajnie się tego słucha*.* Piosenka z dziedziństwa

    OdpowiedzUsuń
  62. Masz piękny głos, powinnaś więcej śpiewać takich coverów :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny pomysł na post świąteczny.Szkoda, że dopiero teraz go zobaczyłam :))
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)