piątek, 27 grudnia 2013

Po świętach

Święta, święta i po świętach, a ja od 2 dni chodzę struta, bo przymierzając moją sukienkę na sylwestra poszedł mi w niej zamek :/ i obawiam się, że już nie da się z tym nic zrobić, chyba, że krawcowa będzie miała otwarte, za chwilkę wybieram się do miasta i wszystkiego się dowiem.

Jak minął Wasz świąteczny czas? Bo my spędziliśmy mnóstwo cudownych chwil z bliskimi, zajadaliśmy się samymi smakołykami i obdarowywaliśmy się prezentami. Nie robiłam zdjęć, ale dostałam mnóstwo słodyczy, kosmetyki, ubrania i itp - jestem bardzo zadowolona i wdzięczna za tak wspaniałe upominki ;)

Podczas świąt nie wstawiałam postów, dlatego dzisiaj chciałam pokazać Wam mój wigilijny strój, postawiłam na małą czarną, fale na głowie i czerwone usta ;)



Mistrz drugiego planu Lamia ;)

...P.S. Dziękuje za wasze komentarze pod ostatnim postem, po prostu się rozpłakałam i co mam tutaj więcej pisać, bo nie śpiewam jakoś nadzwyczajnie, a wy tak pięknie pisaliście i się Wam podobało, niczego więcej nie potrzeba do szczęścia ;*

96 komentarzy:

  1. bardzo ładna kreacja ^^ Postanowiłam że się z tobą zgodzę i cię będę obserwować. :) MIŁEGO DNIA ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka.
    Może zrobisz kiedyś post z sesją zdjęciową : Ty i Twoje koty. Mógłby być fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo trudne zadanie, bo mam leniwe koty , które nie lubią pozować ;) Jak tylko słyszą ten dźwięk włączającej się kamery lub aparatu dosłownie uciekają ;)

      Usuń
  3. Wyglądasz uroczo, ale dlaczego rezygnujesz z grzywki? :) I nawet kotek załapał się w kadr :) Daj znać co z sukienką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie rezygnuję, po prostu do sylwestra chcialam mieć dłuższę, po nowym roku pójdę podciąć ;)

      Usuń
  4. no wlasnie świeta, swieta i po ;d
    ładnie wyglądalas! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :) Piękne włosy *.*
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz :) Szkoda , że święta tak szybko minęły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna sukienka, oj biedna, jednak mam nadzieję że da się coś z tym zrobić bo wymiana zamka to nie taka ciężka sprawa wystarczy dobra krawcowa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W święta tez postawiłam
    Na fale :) zawsze mozna spróbować ja odzyskać a jak nie to szybkie poszukiwanie nowej :) świeta minęły przyjemnie, czuje sie przejedzona (ale to chyba jak wszyscy) no i okropnie sie wylenilam;)

    ------------------

    Mam poszukać tego rozmiaru w html w poście juz ktory przygotuje tak ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku, mam nadzieję, że sukienka zdąży się naprawić ;)
    Mega sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznotka z Ciebie! ^^
    Mam nadzieję, że z sukienką da się coś jeszcze zrobić. :)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny blog <3 mogę prosić abyś kliknęła u mnie w banner z ostatniego postu? zależy mi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna stylizacja :)

    aleksandra-olaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieję, że uda się coś zrobić z zamkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz. ;] Mam nadzieję, że zamek w sukience uda się naprawić, a w Sylwestra będziesz się dobrze bawiła. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta twoja mała czarna.
    Dawno mnie u cb nie było.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Święta minęły strasznie szybko... Ślicznie wyglądałas!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj to przykre z tym zamkiem:( może coś się uda zrobić trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja:)
    Uwielbiam takie połączenia;) Klasa i szyk:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia ;)
    Oooo...... ta sukienka ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka śliczna :) zapraszam http://positive-attitudee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna sukienka :)
    Trzymam kciuki, żeby udało się naprawić zamek do Sylwestra ;)

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna sukienka! *____*
    Trzymam kciuki, żebyście z Pawciem dalej przeszli w MBTM, bo szkoda marnować takie talenty :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Duużo, dużo radości w nadchodzącym roku 2014:). I żeby się udało naprawić ten zamek:D.

    OdpowiedzUsuń
  25.  Świetny blog i ładne zdjęcia :) ♥

    Podoba mi się szata graficzna! Pomyślnego prowadzenia bloga życzę!



    Zapraszam na mojego bloga: www.turqusowa.blogspot.com

    Jeżeli Ci się spodoba - zaobserwuj go, a na pewno odwdzięczę się tym samym. Wracam do reaktywacji bloga i nadrabiam stracony czas - chciałabym dobić do 600 obserwatorów ;)


    OdpowiedzUsuń
  26. Super !
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam do mnie : http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądałaś! ;>
    Uważam, że o wiele lepiej było Ci w grzywce lub po prostu bez niej niż tak jak na zdjęciu.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądałaś. <3 Piękną fryzurka. ^^
    Pozdrawiam, Nessa.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo elegancko i ślicznie wyglądałaś. Mam nadzieję, że masz już nowy zamek w sylwestrowej kreacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz bardzo ładnie :)
    Mam nadzieję, że sukienkę zdołasz jeszcze jakoś uratować.
    Oj, mi też te święta szybko minęły i najadłam się że hoho ale ten jeden jedyny raz w roku można sobie pozwolić ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna sukienka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdjęcia, bardzo ładna sukienka ; )

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko co dobre musi się kiedyś skończyc :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo dziękuje za wiele miłych słów pod moim ostatnim postem ;-) Jeszcze nikt nie porównał mnie do tej aktorki :) Wiele osób wspominało, że przypominam trochę Selenę Gomez, ale patrząc na siebie w lustro nie widzę jej podobizny :D Zapraszam na świeży post! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. wspaniale wyglądałaś, no no ulalala :))

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczna mała czarna ! Taka sukienka sprawdza się zawsze <3

    Wszystkiego Naaaaaj w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna sukienka, mała czarna zawsze się sprawdza w każdej sytuacji! :)
    Pozdrawiam,
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. zajebiscie wyglądasz ! A kot mega slodki haha xD !

    zapraszam na rozdanie
    www.lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. nazwałaś kota na cześć bohaterki z Seksmisji? :D

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczna stylizacja ;) naprawdę bardzo ciekawie piszesz, aż miło się czyta ;) piękny design bloga ;) ogólnie blog świetny ;) życzę Szczęśliwego Nowego Roku ;)
    a tak przy okazji mam do Ciebie prośbę: czy mogłabyś zaobserwować mój blog? ;) byłoby mi bardzo miło, to dla mnie bardzo ważne ;)
    Pozdrawiam ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyglądałaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  42. kurcze no to nie fart, ale może uda się ją naprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bądź dobrej myśli,może uda się ją zrobić:)
    Ślicznie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję bloga-zgodnie z naszą umową :) Świetny post oraz blog, życzę Ci samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  45. Co poradzić, ślicznie śpiewasz ; D

    OdpowiedzUsuń
  46. Awesome Blog! Happy New Year!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter my giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Super wyglądasz:) U mnie świeta były super!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/are-we-all-we-are.html

    OdpowiedzUsuń
  48. za szybko te święta minęły, fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo dziękuję za życzenia :)
    Także wszystkiego dobrego w nowym roku ;D
    Ja już zaobserwowałam, mam nadzieję, że dotrzymasz słowa i także mnie zaobserwujesz ;D
    wiki2500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. http://pamietnik-mery.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwacje? : ) Ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już. Teraz twoja kolej :)
    http://ola-photography30.blogspot.com/
    Udanego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne zdjęcia ;)
    Zaczynam częściej wpadać i obserwować ;P

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. udanego sylwestra!;)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudownego Sylwestra! Baw się dobrze ;) Już obserwuję.



    nieidealna003.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Pytałaś o wspólną obserwację, jestem za, więc zaczynaj ;)
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo dziękuję za życzenia, udanego sylwestra ! :)
    Pytałaś się o wzajemną obserwacje, jasne :) ja już, teraz Twoja kolej ;)
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziękuję za ciepłe życzenia noworoczne :*** Oczywiście , że obserwuję ;*** Liczę na rewanż !!

    fotoasiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziękuję za życzenia! ;)
    Jasne, że obserwujemy! Ja juz ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Dziękuję za życzenia i co do obserwacji to jasne, ze tak! :) Ja już obserwuję, teraz czekam na Twoją kolej!:)
    Buziaki!
    [themissydi.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  60. Dziekuje za zyczenia, pytalas czy obserwujemy no wiec ja z wielka checia :) Teraz twoja kolej.
    gavi-life.blogspot.com
    P.s sliczne wlosy

    OdpowiedzUsuń
  61. hahahah sie przytyło w święta ^^ obserwuję c;
    http://cinamooons9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękna świąteczna kreacja :) Wyglądasz pięknie.
    Pytałaś mnie o wspólną obserwacje zgadzam się ja już i liczę na uczciwy rewanż :)

    sabinaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ślicznie ci w takich włoskach ;)
    pytalas czy obserwujemy ja już teraz twoja kolej ;)
    +również ci życzę wszystkiego dobrego na nowy rok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. ja też nie wlaczalam kompa i nie dodawalam postow przez swieta :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. już obserwuję :)
    czekam zatem na Ciebie www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. To super, że jesteś zadowolona ze świąt:))
    Wspaniale wyglądałaś^^
    Pozdrawiam ! :)
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Super! Mistrz drugiego planu podobny do tego na blogu w prawym dolnym rogu :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Hej , jakiś czas temu zaproponowałaś mi obserwuję= obserwuję , ja już zaobserwowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Z przyjemnością zapraszam na www.ff-warrior.blogspot.com
    Uważam blog za nietypowy, ponieważ jest on o chorobach psychicznych, zaczynając od schizofrenii, bulimii, depresji czy nerwicy natręctw.
    W rolach głównych jest m.in. Luke Brooks, Ashton Irwin, Luke Hemmings, Ellie Goulding, Demi Lovato, One Direction, Justin Bieber, Perrie i Jesy z Little Mix oraz inni.
    Liczę na komentarz i obserwowanie jeśli Ci się spodoba :)))))
    Pozdrawiam, Panda x

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny pomysł z takim prezentem, ja zostaje twoją wierną obserwatorką i czekam na kolejne wpisy/

    OdpowiedzUsuń
  71. Wspaniałe zdjęcia !

    topmodeliolwia.blogspot.com,jeśli ci coś się spodoba to zapraszam do obserwowania i komentowania

    OdpowiedzUsuń
  72. Wow ! Wyglądasz fenomenalnie :) Pozazdrościć :D

    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Love the dress love the black lace. mywhiteT.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)