sobota, 9 listopada 2013

Ulubione seriale

Hej ;) Dzisiaj postanowiłam napisać o serialach, które obecnie oglądam. Nie jestem totalną maniaczką telewizji i również nie ubolewam nad tym, że czegoś nie obejrzałam, ale czasem dobrze jest spędzić wieczorek przed tv.

Od jakiś 2 miesięcy zainteresował mnie "Sex w wielkim mieście", nigdy tego nie lubiłam i dziwiłam się jak to w ogóle można oglądać, ale klikając od programu do programu jak na złość zatrzymałam się na jednym z odcinków i wkręciło mnie ;)


Drugi serial, który namiętnie oglądam to "The Walking dead", wiem, że od seksu w wielkim mieście po the walking dead jest duża granica, ale już tam mam, lubię takie odskocznie ;) Jest to film o zombie, który bardzo mnie zaciekawił.


Nie ma chyba więcej takich seriali, które przykułyby moją uwagę na dłużej, bo zdarzało się, że coś oglądałam przez miesiąc, a później nie widziałam żadnego odcinka przez pół roku.
Niektóre też programy oglądam tak po prostu dla śmiechu - "Miłość na bogato" czy "Ekipa z New Jersey".

A Wy macie jakie ulubione seriale? Może się na jakiś skuszę?

60 komentarzy:

  1. ja tam oglądam na wspolnej haha ;p
    i to w zasadzie jedyny serial jaki ogladam sobie na biezaco
    czasem lubie tez rodzinke.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja ogladam The Vampire Diaries!<3
    najlepszy:3
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię Plotkarę i Glee ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam The Walking Dead !
    Mam podobne ulubione seriale do cb ;)

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam polskie seriale np. "Pierwsza miłość" śledzę go od początku istnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. TWD <3 KOCHAM KOCHAM KOCHAM <3

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja oglądam " M jak Miłość " teraz robi się to bardzo ciekawe :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie oglądam za bardzo żadnych seriali...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ogladam prawie każdy amerykański serial, ale The Walking Dead jest w TOP10 ;D Polecam też American Horror Story ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AHS kiedyś widziałam, ale nie przypadł mi do gustu

      Usuń
  10. ostatnio bardzo polubiłam serial 2XL :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również nie przepadam za serialami, ale od czasu do czasu, czemu by czegoś nie obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Ekipa z New Jersey", oglądałam czasami ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądam zbytnio seriali, czasem zdarzy się Dr House, Dowody zbrodni czy Chirurdzy. Ale bardzo rzadko... c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Plotkara i Skins, mistrz, polecam Ci kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jakoś nie mogę się przekonać do 'Seks w wielkim mieście';)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam tych seriali :D
    ja oglądam M jak miłość, Na wspólnej, Na dobre i na złe i Rodzinka.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam ich wiele...min: M jak miłość, Klan, Szpital, Lekarze, Ojciec Mateusz, Na dobre i na złe, Komisarz Alex

    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja rzadko ogladam seriale ;) wole wtedy czytac ksiazki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja oglądałam Chirurgów i trzasnęłam całą "Plotkarę", ale dopiero wtedy gdy wszystkie sezony były nakręcone.

    OdpowiedzUsuń
  20. Seks w wielkim mieście jest najlepszy :) Również je uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja uwielbiam 90210 i Plotkarę :)

    http://karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie oglądam żadnego z nich ;) A tak to Pierwsza Miłość :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Przybijmy piątke! Ostatni sezon The Walking Dead oglądam namiętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim ulubionym jes 90210 :) oglądam jeszcze Plotkarę :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też mam w planach zrobić taki post jednak trochę się waham bo tych seriali jest naprawdę dużo.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja kocham Pretty Little Liars.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja lubię: Plotkarę, One Three Hill, Teorię wielkiego podrywu, Jak poznałem waszą matkę, pamiętniki wampirów

    OdpowiedzUsuń
  28. Głównie oglądam: Na Wspólnej, M jak Miłość, Rodzinka.pl, Ojciec Mateusz i Ranczo. :* Czasem obejrzę jakiś tam odcinek Sexu w wielkim mieście. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. oglądam jeden serial, ale to już drugi sezon, więc nie będziesz wiedzieć o co chodzi, a tak to czasami załapie się na 'miłość na bogato' albo 'inna'. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O może skuszę się na The walking dead. :) Ja oglądałam OTH , TVD, "The killing" :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Seks w wielkim mieście było świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀

    Ulubione <3

    OdpowiedzUsuń
  33. z tych dwóch nie oglądałam żadnego, choć znam dużo fanek TWD :) ja uwielbiam oglądać seriale choć nigdy nie mam na nie czasu. preferuję tytuły takie jak Plotkara, Awkward czy White Collar... w sumie wszystkich jest dość dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam PLL, Wyklętych i Pępek świata, ostatnio też zaczęłam oglądać Pamiętniki Wampirów i nie jest złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja bardzo lubię Dr, House, Beverly Hills, 90210, Dowody zbrodni oraz Czerwony orzeł :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja bardzo lubię Grę o tron:) a tych nie oglądałam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zawsze sięgam do "przyjaciół" - znam prawie na pamięć, ale absolutnie the best :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uwielbiam bardzo bardzo dużo seriali że aż za dużo by wymieniać:D Ale te 2 serial też do nich należą:D

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  39. piekna jesteś i pieknie wyglądasz! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ask.fm/TPROD prosimy , my dopiero założyliśmy tego aska jakby ktoś był miły i nam pomógł ;) Ps. Przepraszamy za spam !

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja oglądałam Sex w wielkim mieście , a aktualnie oczywiście wkręciłam sie w " Prawo Agaty" oraz "lekarze" Uwielbiam też "Czas honoru" :):):
    pozdrawiam,
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie jestem w stanie oglądać The Walking dead ;)
    Moim ulubionym serialem który oglądam namiętnie jest The Vampire Diaries :D

    OdpowiedzUsuń
  43. ja lubię na dobre i na złe, m jak miłość, komisarza Aleksa :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Sex w wielkim mieście mogłabym godzinami oglądać. Sama nie wiem dlaczego. Może moda mnie tam przyciąga.

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja kocham "Hannibala",teraz wyczekuję 2 sezonu:) Poza tym lubię "Seks w wielkim mieście";)



    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja lubię " Jak poznałem waszą Matkę " ; D

    OdpowiedzUsuń
  48. ja Ci polecam pretty little liars <3 zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również nie jestem maniaczką TV, wiele osób mi się dziwi, że nie oglądam żadnych seriali.
    "Jak poznałem Waszą matkę" jest to jedyny serial jaki oglądam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)