wtorek, 5 listopada 2013

Pierwsza paczka od rings and things

Cześć! W końcu otrzymałam paczkę od rings&things, czekałam na nią 2 miesiące i już powoli traciłam cierpliwość, po długich korespondencjach e-mailowych przesyłka doszła, ale szczerze mówiąc nie jestem za bardzo zadowolona z zawartości paczki.
Na ich stronie jest rzeczywiście mnóstwo przepięknej biżuterii, które z miłą chęcią bym kupiła, ale ich współpraca nie zanosi się na ciekawą, a więc po co mam dać im zarobić, jak mogę podobną kupić sobie w sieciówkach. Hmmm muszę to przemyśleć.

Nie będę pisać o nich że są wspaniali, bo w końcu bloger ma pisać prawdę, zgadzacie się?
Zobaczymy jak będzie wyglądała nasza dalsza współpraca, może będzie lepiej ;)



      



46 komentarzy:

  1. Fajna biżuteria, ale niestety czasem towarzyszące nerwy niszczą radość z samej paczki;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjniki ładne, ja czekam już 3 miesiące i dalej nic...;/

    catchysue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napisz do nich z ich strony bo ja tez pisalam pisalam, ale w koncu znalazlam innego e-maila

      Usuń
  3. Biżuteria jest śliczna , szkoda tylko że aż tyle musiałaś czekać na paczkę ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo się naczekałaś! w sumie to z Twojego postu nie wynika dlaczego nie jesteś zadowolona z zawartości paczki? Spodziewałaś się czegoś innego czy wykonanie jest niesatysfakcjonujące?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że będzie coś lepszego. Wolę mniej a lepszej jakości

      Usuń
  5. Uroczy jest ten naszyjnik z serduszkiem :)
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. serduszko jest urocze. umówiliście się na inną biżuterię niż dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze słyszałąm o nicg same poztywy, ale za tym, żeby pisać prawde jestem całym serduchem :)

    Serduszko na szyje jest urocze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tylko to serduszko jest w miarę ok

      Usuń
  8. Ja czekam na paczkę od nich już miesiąc mam nadzieję że w końcu i do mnie dojdzie...

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeej ładne. :)))
    ale ja w sumie nie lubie nosic nic za czesto ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. wisiorek z serduszkiem jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem jest to bardzo ładne :) A co do ich biżuterii to owszem podoba mi się ale w takim ciekawym sklepie potocznie nazywanym indyjskim, mogę kupić taką samą biżuterię za max 15 zł. Pierścionki całkiem ładne za 6-7 zł. Więc nie warto u nich kupować moim zdaniem co nie zmienia faktu, że całkiem fajne te wisiorki ^^ Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej :)
    ale serduszko jest urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dostałam wczoraj, zapraszam do wglądu ;p Mi się bardzo podoba zawartość... A pierścionki zrobiły furorę u mnie w szkole, teraz zamawiam jedną paczkę dla wszystkich. Początkowo na paczkę czekałam kilka miesięcy i zrezygnowałam,ale napisałam jeszcze raz i okazało się, ze był jakiś błąd, wreszcie przyszła, zobaczymy co dalej, pozdrawiam
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka śliczna biżuteria ♥
    www.blog017.blogspot.com ♥ .<33

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny naszyjnik z serduszkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi po pewnym czasie przestali odpowiadać dlatego nie polecam z nimi współpracy;<

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem jak ceny owej biżuterii ale jest taka zwyczajna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z Tobą - bloger ma pisać prawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne serduszko , tylko jak tak trzeba dlugo czekac na paczke to bym sie wogole zastanowila czy u nich kupywac . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nieciekawie, że tak długo czekałaś. Ciekawe jaki będzie dalszy przebieg współpracy.
    Powodzenia :)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dość pospolite... Przypominają mi biżuterię z gazetki typu "Księżniczka". A może to ja i moje widzimisię...? -.-'
    Następnym razem może bardziej się postarają.
    Sądzę, że jednak powinnaś uzupełnić swoją wypowiedź, bo tak naprawdę nie wiadomo, dlaczego Ci się nie podobają.
    Pozdrawiam, Nessa.
    __________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się w sumie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. rzeczy fajne- ale zwykłe. super, że piszesz prawde= duży plus!

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście rzeczy te nie są zbytnio interesujące ale urocze.
    2 miesiące i taka zawartość paczki ... ? No nie za bardzo interesujące.

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że tak zwlekają z dostarczaniem paczek. Ale serduszko strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny post. ;3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluje tej cierpliwości, że jednak się nie skończyła :)

    obs za obs? :) deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)