poniedziałek, 25 listopada 2013

Never Give Up

Hej, w dzień moich urodzin, zupełnie niespodziewanie, dostałam przesyłkę z Anglii od znajomego rapera, który właśnie wydał płytę i przysłał mi ją jako prezent.
Jestem bardzo zadowolona, super niespodzianka i świetny krążek. Kiedyś udało mi się nagrać z nim kilka kawałków i mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja zrobić coś wspólnego.

Jeśli macie ochotę posłuchać jego bitów wystarczy na youtube wpisać: tommy tomasz i będę tam również ja.

Buziaki ;*



58 komentarzy:

  1. Świetny prezent, tego pana nie znam, ale chętnie wysłucham waszego wspólnego nagrania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze jak miło, że o Tobie pamiętał :)
    Ja jestem rocznik 89 :) więc o rok starsza jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie dużo :) Więc nie mów, że stara jesteś :P :D cha cha cha

      Usuń
  3. Zaraz wpadam posłuchać, zawsze jestem ciekawa twoich muzycznych poczynań!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny prezent :) a wasze wspólne nagranie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no no, fajne masz znajomości xD

    klikniesz w baner Sheinside na moim blogu?
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie moja muzyka, ale pomysł na prezent super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koleś ma dobre flow...
    Super prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, musi jeszcze dobracowac kilka szczegolow, ale flow ma zaj***** ;)

      Usuń
  8. Nie słucham tego typu muzyki, ale świetny prezent :)
    Pisałaś u mnie na blogu "Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)". Więc, jeśli podoba Ci się mój blog i uważasz, że jest godny twojej uwagi po prostu zaobserwuj. Ja zaobserwuję Twój, tylko jeśli mi się spodoba. Proste :)
    Pozdrawiam, Ola :*
    http://little-wonderland-by-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +Masz naprawdę świetny głos! Gratuluję :)

      Usuń
  9. Uuu sama bym chciała taki prezent :) Zaraz posłucham sobie na Youtube kilku kawałków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny prezent, muszę posłuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny prezent !

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzieś kiedyś słyszałam jego piosenkę ;) I miło z jego strony, że o Tobie pamięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prezent, chętnie usłysze na yt wasze wspólne piosenki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo miły prezent :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bonusowy prezent :) Super! Zaraz zajrzę na yt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super prezent dostałaś :) nagrania posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego! :) A z tą płytą rzeczywiście wyszła świetna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny prezent ;) Zaraz chętnie posłucham sb kilka piosenek na youtubie ;)
    A co do prezentów to u mnie jest zorganizowany konkurs z okazji pierwszych urodzin bloga! Serdecznie zapraszam! Można zgarnąć firmowe perfumy ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego naj :D
    chętnie posłucham ich piosenek :)
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że masz takie znajomości, mam nadzieję, że Twoja kariera również nabierze tempa. powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziekuje, też bardzo bym chciała, masakra ;)

      Usuń
  21. ale super ; ) zaraz obczaję muzykę! świetny prezent i gratuluję takiej współpracy! pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  22. PREZENT ŚWIETNY :D
    Mam małą prośbę,mogłabyś poklikać u mnie w banner lub linki Sheinside ?
    Bardzo mi na tym zależy :)
    OBSERWUJĘ :)
    Każdy kto kliknie i mi o tym napisze dołączę do jego obserwatorów .!
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post ;p

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny prezent. ;] Zaraz zabieram się za słuchanie Waszych piosenek na YT :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie moje klimaty.
    Myślę, że bardzo fajny prezent.
    Masz cudny głos. *.*

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny prezent!
    Nie ma to jak niespodzianki, dodatkowo z okazji urodzin :)
    Pozdrawiamy!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Spóźnione, ale szczere sto lat, zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń. :)
    Pomysł na prezent bardzo fajny. :)
    Przesyłkę wysłałam dopiero dzisiaj, bo nie miałam kasy, żeby za nią zapłacić. ;/
    Pozdrawiam, Nessa.
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia i nie ma sprawy ;*

      Usuń
  28. Dostałaś naprawdę super prezent. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny prezent. To bardzo miłe z jego strony.
    Zaraz posłucham sobie jego piosenek.

    OdpowiedzUsuń
  30. lece słuchać:D


    Zapraszam na mojego bloga: http://glammadz.blogspot.com/
    i Facebook'a: https://www.facebook.com/glammadz

    OdpowiedzUsuń
  31. super prezęcik a muzyki chętnie posłucham pozdro http://szurnienta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)