wtorek, 19 listopada 2013

Modelowanie twarzy

Hej ;) Ostatnio polubiłam pewne konto na facebooku i jestem zafascynowana. Chodzi tutaj o metamorfozy make up'owe. Chciałam Was zapytać o zdanie, ponieważ niektóre komentarze pod zdjęciami mnie zdziwiły, pisali, że ma tynk na twarzy, że jak to wygląda i wiele innych niemiłych słów.

Ja uważam, że jest to arcydzieło, nie lubię na co dzień się tak malować, ale chodzi tutaj bardziej o technikę i umiejętność modelowania twarzy. Mi się to bardzo podoba i na pewno wypróbuje którąś z technik.



A wy co o tym sądzicie?

51 komentarzy:

  1. Pięknie to wygląda:-) chciałabym tak umieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to konto? :)Możesz podać mi nazwę?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale na drugim zdjeciu jest napisana Pani która robi takie cuda ;)

      Usuń
  3. 1 zdjęcie widziałam na zszywce ;D
    świetne jest, jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne !
    Już kiedyś widziałam te zdjęcia i zafascynowały mnie <3

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No,cóż makijaż potrafi zdziałać cuda ;)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite! Po umalowaniu - całkiem inna twarz.. Chciałabym tak umieć :D

    Zapraszam: www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się coś takiego, ale za dużo tego wszystkiego na twarzy. dla mnie puder to dużo c;

    OdpowiedzUsuń
  8. Modelowanie twarzy jest jednym z najważniejszych czynników, aby makijaż wyglądał dobrze, inaczej twarz z samym podkładem jest płaska. Nie umiem jeszcze tego robić jak panie powyżej, ale sama widzę różnicę jak nałożę bronzer i trochę rozświetlacza ;) Świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem efektów :), ale nie dziwię się też, że są negatywne komentarze pod tymi zdjęciami, bo np. druga twarz wygląda bardzo sztucznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekty mi się ogromnie podobają! Jednak jak dla mnie za bardzo sztucznie to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! ;o
    Ale to nie dla mnie, tusz mi wystarczy :)
    Ta druga wygląda strasznie sztucznie, nie dziwię się, że są takie komentarze, ale makijaż zadziwia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale im pyszczki wyszczupliło :) Ładnie ale myślę że troszkę za dużo tych mazideł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem za. Tylko szkoda, że większość kobiet nie przyznaje się, że też chciałaby wyglądać tak na co dzień, lecz brakuje im czasu (i pewności siebie) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uffff ulżyło mi, że nie jestem sama ;) i Wam tez się podobają efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt ciekawy :) Bardzo ładne makijaże choć może rzeczywiście trochę za dużo podkładu i pudru, ale ja w sumie nie używam, a jak już to sporadycznie stąd takie moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na pierwszym obrazku dziewczyna pięknie się umalowała *-*

    zapraszam do mnie
    http://alexianja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super efekt, bardzo mi się podoba, całkiem inaczej twarz wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. efekty są naprawdę super! Naprawdę!
    Ale wyobraź sobie miny chłopaków którzy poznaję te dziewczyny po tym efekcie, a budzą się a tam ooo :D zdziwienie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam, i makijaż na poduszce ;D

      Usuń
  19. efekt świetny, bardzo mi się podoba, ale jak się makijaż zmyje to inni nas nie poznają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Picasso na twarzy &.& To jest po prostu arcydzieło! Muszę to kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest Photoshop :) Choć cieniowanie twarzy wyszczupla fajnie twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. drugi makijaż moim zdaniem jest troszkę przesadzony, ale pierwszy wygląda ślicznie :3

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog :) dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Może ma dużo makijażu, lecz uzyskano piękny efekt, a jak niektóre dziewczyny nakładają tonę tapety i wyglądają tak samo albo gorzej.

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Generalnie nie lubię mocnych makijaży, ale jeśli to prawdziwy makijaż, bez żadnych fotoefektów, zrobione od początku to końca to jestem pod dużym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. podziw!! <3
    talent niesamowity do takiego modelowania!

    ps. obserwuję! ;*

    www.DDOUBLES.tk

    OdpowiedzUsuń
  27. Photoshop pewnie tutaj zadziałał w jakimś stopniu ale efekt i tak jest fajny:) co prawda na twarzy z pewnością ma tego sporo ale jeżeli jest to umiejętnie zrobione to może dobrze wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jednak wolę zostawić twarz taką jaką mam. :)
    Poprosiłaś więc obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja się nie lubię malować :)
    Zaobserwujesz?
    Zapraszam i pozdrawiam!
    my-life-julaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. wow, jestem pod wrażeniem efektów ! zmiana ogromna :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne efekty, ta osoba ma talent:)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne! Od razu inna twarz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem pod wielkim wrażeniem efektu. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna jesteś. Naucz mnie tego ;)

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ładne modelowanie, szczególnie ta pierwsza przemiana, ale jednak jak dla mnie, to trochę za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Modelowanie super ! Sama chciałam bym tak umieć !

    OdpowiedzUsuń
  37. Z nieba mi spadlas z tym postem o modelowaniu twarzy! Zawsze mnie to interesowalo.

    Zapraszam do obserwacji

    Lenka

    http://lenasplanet.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja na tych zdjęciach widzę dużo mieszania gaussowskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam dobrze wykonturowane buźki!

    OdpowiedzUsuń
  40. chciałabym się tak nauczyć malować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)