czwartek, 21 listopada 2013

Air curler

Hej, mam do Was małe pytanie? Wczoraj przeglądałam promocję na allegro i znalazłam "coś" do robienia loków o nazwie Air Curler. Oglądałam kilka filmów na youtube, czytałam trochę na forum, ale może wy macie to urządzenie? Jeśli tak to chciałabym znać Waszą opinię, czy to nie oszustwo? Ponieważ w internecie różnie piszą, niektóre osoby są bardzo zadowolone, a reszta odradza.

Pytam, bo jestem zainteresowana kupnem, ponieważ air curler został przeceniony z 79,00 zł na 19.90 zł, a na pewno ułatwiło by mi to pracę ;)



46 komentarzy:

  1. No co do tego urządzenia to jestem kompletnie zielona...
    ALE, zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award (fajna sprawa z rozpowszechnieniem bloga)

    Więcej informacji na moim blogu

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/2013/11/libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam i nie widziałam takiego urządzenia.
    Ja stosuję najzwyklejszą lokówkę która jest bardzo fajna :)

    Zapraszam: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. również jestem zainteresowana bo cena jest atrakcyjna. kup i nam powiedz jak się to sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zastanawiam nad kupnem, ale jeśli uda mi się zalicytowac to na pewno wypróbuje ;)

      Usuń
  4. Nigdy nie słyszałam o takim urządzeniu jak kręcę na wałkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również pierwszy raz o takim czymś słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też pierwszy raz widzę ale ciekawy sprzęcik. Za dwie dychy warto zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę i słyszę, ale może rzeczywiście to działa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy sprzęt, ale niestety nigdy czegoś takiego nie miałam, więc Ci nie doradzę :|

    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia ! Zapraszam do mnie :> http://tami-tamiii.blogspot.com/ .


    ~Tami ☻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie by było gdybyś w ogóle przeczytała mój post :/ LOL

      Usuń
  10. oo pierwszy raz coś takiego widzę wygląda super i sama chętnie bym coś takiego sb kupiła :D
    no ale ciekawa jestem czy to działa... jednak z drugiej strony 20 zł to nie majątek więc można by było zaryzykować ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem w stanie ci pomóc bo pierwszy raz słyszę i widzę takie urządzenie :) Ale wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nigdy nie słyszałam ani nie widziałam tego urządzenia na oczy. => Ale fantastyczny pomysł na szybkie zrobienie fryzury. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy o nim nie słyszałam :O
    ja kręcę włosy na papilotach, ale czasami wystarczy, że po umyciu nałożę troszkę pianki i od razu lepiej się układają (moje naturalne włosy to lekkie fale) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kompletnie nie mam pojecia co to jest, ale dziwne to urządzenie..

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy czegoś takie nie widziałam, ale gdy zakupisz to fajnie gdybyś zrobiła recenzję :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, pierwszy raz takie cacko widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie wygląda to na jakiś chiński "szit", g*wno wart, ale to tylko moja opinia. To pudełko przypomina mi jakieś tanie urządzonko ze sklepu chińskiego, dlatego jakoś nie wierzę w tę przecenę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja mam mieszane uczucia. Bo boje się że to z allegro to takie takie g** chińskie

      Usuń
  18. Ciekawe urządzenie, nie wiedziałam że takie są :D Może warto zaryzykować i kupić?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. oo coś ciekawego, ale nie znam tego urządzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy wynalazek i niezła okazja promocyjna na kupno :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwszy raz widzę coś takiego ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. jak wiekszosc dziewczyn widze to po raz pierwszy. Ale taka wielka przecena jest zastanawiajaca.. czy to nie jakis bubel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ciekawości obejrzałam kilka filmików na yt i widzę, że jedynym to wychodzi drugim nie ;) Ja bym się chyba nie zdecydowała.

      Usuń
  23. Nigdy tego wcześniej nie widziałam ;o

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy wcześniej takiego czegoś nie widziałam :o Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie to troszkę dziwaczne... taka "miarka" do robienia loków... Ja myślę że jeśli to przecenili, to 20zł to jest maksymalna wartość kawałka plastiku :) Ale oczywiście mogę się mylić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No dobra, nikt o tym nie słyszał, czyli kto ryzykuje i kupuje ;D Chyba zostanę ja :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Też się zastanawiam nad zakupem, ale nigdzie nie mogę znaleść żadnych opinii :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Chcę to!!! Ale fajnie, że pokazałaś ten - jak by nie było - gadżet!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow czego to ludzie nie wymyślą. Jestem również ciekawa czy taki coś działa:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  30. wow ciekawe urządzenie :)
    Pozdrawiam
    oooowszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. pierwszy raz widzę takie "coś", obejrzałam kilka filmików na yt związane z tym produktem i jakoś mnie to nie zachęca za specjalnie, bo nie widziałam na żadnych z filmików, efektów które by powalały. Już wolę się lokówką pomęczyć albo wałkami ;) Takie jest moje zdanie. Jednak decyzja o zakupie należy do ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsze słyszę o takim urządzeniu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hmmmm ciekawe ciekawe czy to wogule kręci włosy? bo nie wygląda na to ale rób co uwaasz
    Zapraszm na mojego bloga http://szurnienta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. obejrzyjcie od 3min ;) to air curler to jeden wielki syf!

    OdpowiedzUsuń
  35. http://www.youtube.com/watch?v=NJx5QLOeC3U

    OdpowiedzUsuń
  36. kreci wlosy bardzo ladnie szkoda tylko ze przy wyzszej temperaturze suszarki poprostu plastik sie wygina i to cacko jest juz do wyrzucenia.... mi udalo sie pokrecic prawie wszystkie wlosy i przy pierwszym a zarazem oststnim uzyciu.... polecam ale suszyc chlodnym powietrzem albo jakas tandetna suszarka o malej mocy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)