środa, 16 października 2013

futrzane rękawiczki - diy

Cześć, dni robią się coraz krótsze, wieczory nieprzyjemnie chłodne, niedługo będzie trzeba wyciągnąć płaszcz z szafy, gruby szal i czapkę. Szykuje się ostra zima, a poznaję to po ogromnym apetycie moich kotów i ich grubym futrze.

Korzystając z chwili czasu i reszty materiału jaki mi został, wpadłam na pomysł zrobienia zimowych rękawiczek, bo zawsze zimno mi w dłonie.
W Croppie widziałam futrzane rękawiczki za około 50 zł, czyli po przeliczeniu jestem do przodu o tą kwotę i mogę dołożyć do zimowych butów ;)




91 komentarzy:

  1. 50 zł w kieszeni i w dodatku są niepowtarzalne

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju jestes strasznie pomyslowa osoba:) Ja nie jestem taka kreatywna jesli chodzi o takie cos, wiec bede 50 zl do tyluu:(
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku slodkie :) no i super zaoszczedzilas :) git
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i wyglądają na cieplutkie :) 50 zł za rękawiczki to lekka przeginka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i na pewno cieplutkie i miłe w dotyku rękawiczki <3
    Genialne !

    Zapraszam do mnie na nowe posty: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupiłaś ten futerkowy materiał? On ma jakąś nazwę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam na allegro, ale nie pamiętam czy miał jakąś nazwę, wpisałam chyba futerko - materiał

      Usuń
  7. Ale fajne!! haha <3

    Spodobał mi się Twój blog, myślę, że znajdę tutaj coś dla siebie.
    Obserwuję (oraz lajkuję na fb) i liczę na rewanż w obu tych kwestiach ;p

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne rękawiczki ;)
    Zdolna i oszczędna jesteś ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe i niezwykle efektowne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze mieć takie umiejętności, wtedy naprawdę można sporo zaoszczędzić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku jakie świetne :o genialny pomysł! ^^

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają ślicznie, ja mam raczej dwie lewe ręce do takich rzeczy, ale masz talent :)
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie słodkie :) Bardzo lubię DIY

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają świetnie! Szyjesz na maszynie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie potrafię, ale moja mama świetnie sobie z nią radzi ;)

      Usuń
  15. Dopóki jest ciepło na dworze, to w namiocie jest znośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysl, slodkie te rekawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te rękawiczki :)
    zapraszam do mnie:
    http://wieleiniewiele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydatny gadżet. Zapraszam na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne! :D Ja też mam mega jazdę na szycie, odziedziczyłam po mamusi - ale jest plus, już niedługo otwieram swój sklep!!!! :))))
    Obserwujemy? Buziaki, Michalina.
    PS. zapraszam na mój fanpage (www.facebook.com/soinspiring) - wraz z Dear Body organizuję naprawdę obfity w nagrody konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne są, na pewno cieplutkie i jak znalazł będą na srogie dni ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie :) oby dobrze się nosiły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne za pewne ciepłe ; D Jejku jak ja uwielbiam koty * O *

    OdpowiedzUsuń
  23. masz talent krawiecki :) śliczne rękawiczki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słodkie rękawiczki *.*
    + Obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne rękawiczki! Ja mam maszynę do szycia ale szycie mi nie wychodzi :D
    Obserwuję i proszę o rewanżyk ;*
    superphot.blogspot.com
    wegetari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. też muszę się rozejrzeć za fajnymi rękawiczkami:))

      Usuń
  27. Fajny blog :)
    obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do siebie
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszą być cieplutkie. :)
    Obserwuję.

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo dobry pomysł :)

    obserwuję :)
    veroniquepage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Są super! Ja niestety jestem kompletnym beztalenciem jeśli chodzi o szycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale megaa rękawiczki :D idealne na zimę :DD


    pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Hah ciekawy pomysł :)
    www.blog017.blogspot.com
    obserwuję i liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne te rękawiczki ,świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow ale świetne no proszę ! Troszkę talentu materiaółu i włala niepowtarzalne rękawiczki! Ciepłe i mamy + 50 zł do przpdu. Ps: widziałam również te rękawiczki i Twoje są fajniejsze :)

    Bardzo lubię takie blogi jak Twój :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://chamomileee12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ale świetne rękawiczki, na pewno nie zmarzniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne rękawiczki = oczywiście obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe, orginalne, tanie i wygodnę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. haha, ciekawe! :) Ładny nagłówek :)http://our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale słodziaśne !! *.* Chcę !
    Jejku, śliczny nagłówek :)
    Obserwuję :D

    blue-milly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie śliczne, muszę spróbować zrobić podobne ;)

    Obserwuję, też zapraszam na mojego bloga i do obserwowania http://welurrka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojeejkuu,świetne haha ♥
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Toć to jest mój hit miesiąca chyba !! Muszę iść w przyszłym tygodniu do lumpka i wyczaić taki materiał, na bank moja maszyna pójdzie w ruch :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;**** na allegro jest też mnóstwo materiałów bardzo tanich

      Usuń
  43. Śliczne te rękawiczki *__*
    Ja już obserwuję!!
    http://wikaa3ek.blogspot.com/ <----------

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny blog :D

    obserwuję

    hideboobs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Trafiłam na twojgo bloga gdyż zostawiłaś na moim komentarz ,powiem szczerze nie żałuje że postanowiłam tu zaglądnąć!Przeczytałam kilka postów wstecz i bardzo podoba mi się jak prowadzisz bloga;3Ślicznie zrobiłaś te rękawiczki*-*ja chyba nie wpadłabym na tak kreatywny pomysł:c
    Pozdrawiam:)
    +obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ciekawy pomył lecz sama nie umiała bym takich wykonać ;) Dzięki że zajżałaś na mojego bloga.. Ja na twojego będę zaglądać na pewno częściej, ponieważ jest tu dużo inspiracji :)

    jagodowa-fantazja.blogspot.com

    + Obserwuję =)

    OdpowiedzUsuń
  47. jakiee słodziasnee rękwaiczki *.*

    OdpowiedzUsuń
  48. Mega rękawiczki *o* Obserwuje :P

    OdpowiedzUsuń
  49. WOW jesteś mega zdolna !!! :)) Podziwiam:))

    Ja od dziś noszę już wełniane:)

    OdpowiedzUsuń
  50. O jejku, przesłodkie i wyglądają na mega cieplusie ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajny pomysł!
    Oberwuję!! I zapraszam do mnie http://krisiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Pomysłowe ... nawet wyglądają jak rękawiczki :D

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Prześliczne. Ja niestety nie mam talentu do szycia ;C

    http://onlygrape.blogspot.com

    Zaproponowałaś obserwację za obserwację :)
    Ja już :>

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny pomysł, kupić teraz ciepłe i ładne rękawiczki to nie lada wyczyn, a jak widać można samemu coś wyczarować ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne są! Zazdroszczę kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)