czwartek, 3 października 2013

Dzwony

Hej ;) Ostatnio bardzo często budzę się dużo wcześniej niż zwykle i nawet dobrze, ponieważ mam więcej czasu dla siebie i dzień jest trochę dłuższy ;)
Aktualnie maluje pazurki, a później wybieram się do urzędu pozałatwiać kilka spraw, po drodze na pewno wstąpię do Pawła i wrócimy razem do domu ;)

Wczoraj "wpadłam" na nowe zdjęcia marki Pimkie i trochę się zdziwiłam, że prezentują dzwony. Pamiętam jak była na nie moda i miałam kilka par w szafie, ale dzisiaj przyznam szczerze, że nie ubrałabym ich za żadne skarby, chyba, że by mi zapłacili ;D Nie lubię ich ;)

A co Wy sądzicie o powrocie dzwonów?? Lubicie?


55 komentarzy:

  1. Dzwony powinny nosić kobiety o szerokich biodrach by mniej więcej proporcje ciała wyrównać:) więc ja zrobiłabym wszystko by ukryć swoje niedoskonałości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty gadasz przeciez masz sprzet do cwiczen a wiec tylko motywacja potrzebna ;)

      Usuń
  2. mnie sie osobiscie nie podobaja ale to kwestia gustu:)

    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sie dzwony kojarzą z szuraniem po chodniku, albo mokrymi nogawkami podczas deszczu. bleh.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez nie ubralabym ich teraz, ale nigdy nic nie wiadomo :) Moze kiedys :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jaki kiedyś był szał na dzwony i te "szwedy". Im szersze tym lepsze :) ...

    Ja już obserwuję od dawna kochana :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś była na nie szał i każdy chciał takie mieć:D ale teraz myślę, że już większość z nas jest świadoma swojej sylwetki i już wiadomo, że nie wszyscy w nich dobrze wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś się zarzekałam, że nigdy nie założę rurek ;D haha ... wszystko sie zmienia :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś tylko dzwony nosiłam i jak weszły rurki to powiedziałam-nigdy ich nie nałoże a teraz nie wyobrażam życia bez rurek! :-D Do dzwonów nie wrócę,kryją kobiece kształty moim zdaniem :-) Obserwuje ;-) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Tęskniłam już za dzwonami więc się cieszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog:)

    pytałaś o obserwację...ja już teraz Twoja kolej:)

    http://topmodelbyjoanna199944.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nienawidzę dzwonów (chociaż do mojego typu figury pasują dobrze, bo mam szerokie dupsko) rurek zresztą tez nie lubię. Ogólnie to jeśli mam być szczera, to dżinsów nie lubię i chodzę głównie w legginsach xD

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nigdy nie maiłam dzwonów na sobie i nie wiem jakbym w nich wyglądała ale myślę że nie korzystnie c;
    obserwuje
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo nie :) nie mój gust

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo nie ! Ja też bym ich nie ubrała kiedyś tylko dzwony, a teraz rurki i żadne inne! Myslę, że mało osób by teraz wskoczyło w dzwony dziewczyny wolą bardziej rurki, bo sa opięte i bardziej eksponują nogi ;) A w dzwonach jakoś te nogi giną ;) Ale koszula ze zdjęcia całkiem w moim klimacie ;)
    obserwuję ;) - k a l a † (kaala-photography.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam dzwony nie, a koszula nawet nawet ;)

      Usuń
  15. dzwony kojarzą mi się tylko z czymś zły grr ;-;

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog ! ;* Dziękuję za miły komentarz na moim blogu ! <3 Obserwuję 9i liczę na to samo <33

    http://tola-tola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jakoś nie przepadam za dzwonami :/
    pozdrawiam i obserwuję!
    http://cammillie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezbyt podobają mi się te dzwony ;/
    Zapraszam do mnie http://domi-tworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak byłam mała to uwielbiałam, ale teraz myślę że ciężko będzie się znów do nich przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj pamiętam tę modę, im szersze tym lepsze :) Uwielbiałam w nich chodzić i choć teraz mi się to już nie zdarza to myślę że mogłabym się jeszcze w nie ubrać na przekór modzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie przepadam za noszeniem dzwonów zdecydowanie wolę nosić rurki :)
    Obserwuję
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  22. Oooo nie! tylko nie dzwony:D:D od kiedy pojawiły się rurki mowie im stanowcze nie nie nie:D:D Ale każdy ma swój gust więc nie przeszkadza mi gdy widzę kogoś kto je lubi i nosi:D:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nigdy nie nosiłam dzwonów. Nie pasują do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nigdy nie lubiłam dzwonów! Nie podobają mi się .
    Obserwuję.

    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie przepadam, ale także pamiętam dawną modę z ich udziałem. ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. Prowadzisz bardzo ciekawego bloga, zaobserwowalam <3

    Licze na rewanz <333

    slashuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Poranna pobudka nakręca do życia ! Świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
  28. nie lubię dzwonów, wolę rurki :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi dzwony nigdy się nie podobały i nie spodobają.
    Pytałaś czy obserwujemy, ja już teraz twoja kolej :)
    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. nie przepadam za dzwonami :p
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. nie lubię dzwonów i chyba już nigdy się do nich nie przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Był taki czas w mojej młodości, że dzwony to naprawdę były dzwony. Od kolan w dół, na bokach wszywało się nawet plisowany materiał, im szersze tym lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzwony to ubrania które zawsze ktoś nosi :)

    obserwuje :)) i liczę na rewanż :)) http://wiktoriaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. lubię dzwony,nawet mam 1 parę w szafie :P

    OdpowiedzUsuń
  35. NIe przepadam za nimi ale wiele osób ładnie w nich wygląda. xD

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  36. nie lubię dzwonów, jak byłam dużo młodsza to miałam może 2 pary dzwonów, ale ich nie lubiałam haha ;d
    może obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jakoś zostaję w rurkach :D Zapraszam serdecznie na nowy post z rzeczą przyprawiającą mnie o dreszcze radości! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała, pozdrawiam ♥ Natalia

    OdpowiedzUsuń
  38. pewnie, ja juz dodalam do obserwowanych! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Przypuszczam, że przy mojej figurze wyglądałyby dobrze, ale pozostaje zwolenniczką rurek:D

    Pozdrawiam..
    Pola, aaa tu mój zwariowany świat!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam! zdecydowanie i tylko dzwony! nie mam w szafie ani jednej pary rurek, rzecz w tym, że wyglądam w nich strasznie śmiesznie, podobnie w spodniach z prostymi nogawkami. mimo, że jestem szczupła najlepiej czuję się w dzwonach - nigdy z nich nie zrezygnuję, a towarzyszą mi już od wielu lat :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)