środa, 2 października 2013

Dzień kota

Już czuję się trochę lepiej, pośpiewałam sobie i zapomniałam o tym co mnie wciąż gnębi, a także przeczytałam przed chwilą wasze przemiłe słowa, dziękuje, że jesteście ze mną ;)

A gdy w końcu wzięłam się w garść, przyrządziłam pyszny obiad, mam nadzieje, że taki był, a ostatecznie oceni to Pawciu, bo jeszcze nic nie mówił ;)
Za chwilkę pewnie wybierzemy się do znajomych i będziemy u nich do wieczora ;)

P.S. Wiecie, że dziś jest dzień zwierząt hodowlanych? Podoba się Wam jakiś rasowy kudłacz?
Bo ja osobiście mam dwa kochane dachowce, ale kiedyś marzył mi się kot bengalski, sfinks i maine coon.

 Uwielbiam je bo są ogromnymi kotami.

 Kot bengalski bardzo przypomina dzikie koty i jest bardzo duży.

A sfinksy są wyjątkowe i na pewno mają gładką skórę.




49 komentarzy:

  1. Ja już mam swojego kochanego Brytyjczyka :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa pamiętam, zimny łokieć ;D słodziak

      Usuń
  2. śliczne kotki <3

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się właśnie podoba bengalski (: ale osobiście chyba chciałabym mieć zwykłego dachowca (:

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie mam kota, ale bardzo mnie ciekawią, są prześliczne <33
    wspaniały blog, bardzo podoba mi się design :)
    obserwuję i jeśli spodoba Ci się u mnie to również zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    zapraszam

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Och miałam koty, ale wszystkie właśnie typowe dachowce. Teraz mam moją Pchłę i kocham nad życie!

    OdpowiedzUsuń
  6. mi maine coon i koteczek brytyjski, ale nie taki jak garfield tylko taki szary ^^
    no i tez mam dachowca ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam swoje dwa kotki domowe. Norweskiego leśnego (dużeggggo) i zwykłego dachowca ale wygląda jak rasowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. REALLY GREAT POST ,NICE BLOG BTW !
    MAYBE WE FOLLOW EACH OTHER ON GFC , BLOGLOVIN AND FACEBOOK .. LET ME KNOW !

    Come and see my new post on :
    www.hypnocake.blogspot.com

    = BADER LAMONT FROM CASABLANCA =

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sfinksy są śliczne *.* + Obserwuję
    zapraszam http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam zwierzaka, choć bardzo bym chciała :( Cóż poradzić. Bardzo piękne są te koty, które pokazałaś na zdjęciach, chociaż w sumie za sfinksami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja raz miałam kotka, ale mi zdechł. Powiedziałam sobie, że nigdy więcej żadnych zwierzątek, bo strasznie się przywiązuję do nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam i mi zdechł i własnie aby zapomniec przygarnelam drugiego.

      Usuń
  13. obserwujęę *.* też mam kotkkaaaaa : )) :* i love cats *.*
    SUPER BLOG ;>
    Liczę na to, że Ty mnie również zaobserwujesz ? :DD

    lol-lola-lolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham kotki :) Sama mam jedną kochaną kociczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaoobserwowałam :) Liczę na rewanż :*** http://bitchjo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://karola13life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam bengalskiego ! znaczy się krzyżówkę krzyżówki, bo ogółem bengale są już krzyżówką dzikiego kota z domowym ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie lubię kotków, ale te nieliczne wyglądają słodko ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie koty przepiękne :) Obserwuję, bardzo ciekawy blog.
    http://natalia-rac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi bardzo podoba się kot sfinks <33
    Sper blog ;) obserwuję i serdecznie zapraszam ^^
    http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Brr, ciarki mnie przechodzą na myśl, że jakiś taki "szczur" łaził by mi po domu (sfinks). Bez urazy :P

    Ciekawy blog. Obserwuję :*

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam zwykłego dachowca ale jest kochany i do tego rudy. A co do kota sfinksa to mnie osobiście obrzydzają, nie wiem czemu po prostu wyglądają jak nietoperze :p
    +obserwuję, mam nadzieję że ty mnie też zaobserwujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jakoś nigdy nie przepadałam za kotami i wolę psy :P
    http://klaudia-duska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny blog :)
    obserwuję :)
    http://jaagaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Sfinksy mnie trochę przerażają :P pozdrawiam, może obserwujemy? CO ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam kociaka ! Biały różnooki Julian :-) W piątek miał kastrację i biedny do dziś nie może dojść do siebie, kociaki to kochane stworzenia !
    Pozdrawiam
    Może obserwujemy? :-) Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam się na rasach i nawet nie wiedziałam że istenieją podane przez ciebie koty. Belgalski mi się podoba, chociaż sfinks też jest taki hm...oryginalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie brakowało mi tego słowa - oryginalny ;)

      Usuń
  28. Uwielbiam zwierzęta. Bardzo szybko się do nich przywiązuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. szczerze, to nie wiedziałam , ze taki dzień jest haha;)
    mam do Ciebie ogromną prośbe! kliknęłabyś w baner Sheinside na moim blogu? będę bardzo wdzięczna!!! ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  30. moim marzeniem było mieć zawsze kota syjamskiego jedank mam alergie na kudłate zwierzaki ;|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu :/ to szkoda :/ ale jak masz alerige to podobno mozesz miec sfinksa, ale nie wiem czy sie tobie taki podoba.

      Usuń
  31. sfinksy są paskudne :P
    mam kotkę brytyjską
    ale podobają mi się też syberyjski i maine coon :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)